  • 1. Data: 2011-09-15 10:17:36
    Temat: Spielberg i Philip K. Dick do sądu
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    jak nic, mają pozew jak w banku:
    http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104530,10287
    005,Nowy_patent_Apple__interaktywne_projekcje_hologr
    aficzne.html

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"

  • 2. Data: 2011-09-15 10:27:49
    Temat: Re: Spielberg i Philip K. Dick do sądu
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-15 12:17, Waldek Godel pisze:

    > jak nic, mają pozew jak w banku:
    > http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104530,10287
    005,Nowy_patent_Apple__interaktywne_projekcje_hologr
    aficzne.html

    Chowajmy w sejfach nasze egzemplarze Star Wars, bo inaczej jak pewnego
    dnia wpadnie policja, to nam zarekwiruje!

    Dochodzimy do granic absurdu, dlatego ja protestuje portfelem i nie
    kupuje produktow firmy na A. :)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 3. Data: 2011-09-15 11:00:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "venioo" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >pewnego dnia wpadnie policja, to nam zarekwiruje!
    >Dochodzimy do granic absurdu, dlatego ja protestuje portfelem i nie

    Panowie, bez glupot.

    Nie mozna opatentowac jakiejs idei, np miecza swietlnego ze SW.
    Natomiast patentuje sie rozwiazanie techniczne umozliwiajace jej
    realizacje.

    Jesli Apple wpadla na jakis pomysl jak taki wyswietlacz zrobic, to
    czemu nie mialaby dostac na to patentu ?

    Oczywiscie mozna tez wymyslic "metode sterowania przegladarka zdjec na
    urzadzeniach wyposazonych w ekran dotykowy, znamienna tym ze
    uzytkownik przyklada palec do ekranu i przesuwa po nim powodujac
    zmiane aktualnie wyswietlanego obrazu".
    Ale w sumie czemu nie - nikt wczesniej na to nie wpadl.
    No chyba ze wpadl, wtedy moze sie pojawic w sadzie w roznych rolach.

    J.

  • 4. Data: 2011-09-15 11:10:30
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 15 Sep 2011 13:00:32 +0200, J.F napisał(a):

    > Panowie, bez glupot.
    >
    > Nie mozna opatentowac jakiejs idei, np miecza swietlnego ze SW.
    > Natomiast patentuje sie rozwiazanie techniczne umozliwiajace jej
    > realizacje.

    Serio? Kościół ogryzka jakoś ideę płaskiego, zaokrąglonego na rogach
    przedmiotu opatentował i skutecznie broni w sądach, mimo, że jak pokazują
    tysiące dowodów, to wcale nie jest ich pomysł (co tylko pokazuje jak bardzo
    chory jest system prawny na świecie).

    Polecam stronę http://www.patentlyapple.com/ - znajdziesz tam setki
    patentów które znasz od dziecka a nawet uzywasz. Mimo to ogryzkownia
    dostałana to patenty.
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " pewne osoby w panstwie nie moga oddawac plaszcza do pralnii." - Paweł

  • 5. Data: 2011-09-15 11:21:15
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-09-15 13:00, J.F pisze:

    > Panowie, bez glupot.
    >
    > Nie mozna opatentowac jakiejs idei, np miecza swietlnego ze SW.
    > Natomiast patentuje sie rozwiazanie techniczne umozliwiajace jej
    > realizacje.

    Znaczy, Pan dawno w Hameryce nie był...

  • 6. Data: 2011-09-15 11:25:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" napisał w
    W dniu 2011-09-15 13:00, J.F pisze:
    > Panowie, bez glupot.

    >Znaczy, Pan dawno w Hameryce nie był...

    Wcale nie byl, ale amerykanski urzad przez internet wydaje sie
    przyjazniejszy od naszego :-)

    Nie podniecajcie sie pismackimi artykulami - przecytajcie rzeczywisty
    patent.
    To nie boli :-)

    J.

  • 7. Data: 2011-09-15 11:37:40
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-09-15 13:25, J.F pisze:

    > Wcale nie byl, ale amerykanski urzad przez internet wydaje sie
    > przyjazniejszy od naszego :-)

    urząd czasem i tak - prawo niespecjalnie, szczególnie to broniące duże
    koncerny.

    > Nie podniecajcie sie pismackimi artykulami - przecytajcie rzeczywisty
    > patent.
    > To nie boli :-)

    A ten patent z bałwanem czytałeś? :-)

  • 8. Data: 2011-09-15 13:29:40
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    On 15.09.2011 13:00, J.F wrote:

    > Nie mozna opatentowac jakiejs idei, np miecza swietlnego ze SW.
    > Natomiast patentuje sie rozwiazanie techniczne umozliwiajace jej
    > realizacje.
    Można.

  • 9. Data: 2011-09-16 06:57:26
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 15-09-2011 13:37, Maciej Bebenek (news.onet.pl) rzecze:

    > A ten patent z bałwanem czytałeś? :-)

    Bałwan bałwanem, ja nieodmiennie polecam lekturę patentu nr 5443036:
    http://patft.uspto.gov/netacgi/nph-Parser?Sect1=PTO1
    &Sect2=HITOFF&d=PALL&p=1&u=%2Fnetahtml%2FPTO%2Fsrchn
    um.htm&r=1&f=G&l=50&s1=5443036.PN.&OS=PN/5443036&RS=
    PN/5443036

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 10. Data: 2011-09-16 14:47:58
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-15 13:00, J.F pisze:
    > Jesli Apple wpadla na jakis pomysl jak taki wyswietlacz zrobic, to czemu
    > nie mialaby dostac na to patentu ?

    Jesli ktos na drugiej polkuli wpada na podobny pomysl, to czemu nie
    umozliwic mu jego realizacji?

    --
    venioo
    GG:198909