  • 1. Data: 2011-09-15 06:25:02
    Temat: Zostające minuty w abonamencie a doładowanie?
    Od: DziKi <r...@w...pl>

    Cześć!
    Mam pytanie.. jak zostaje mi sporo minut nie wykorzystanych w abonamencie,
    to czy moge je jakoś spożytkować np. na doładowanie komuś telefonu na
    karte? Dodam że chodzi o sieć Play.

    --
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-09-15 08:05:25
    Temat: Re: Zostające minuty w abonamencie a doładowanie?
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "DziKi" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
[...]

    Z tego co wiem to nie.

  • 3. Data: 2011-09-15 08:07:30
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "DziKi" <r...@w...pl> napisał:

    > jak zostaje mi sporo minut nie wykorzystanych w abonamencie, to czy moge je
    > jakoś spożytkować

    Możesz je wydzwonić.

  • 4. Data: 2011-09-15 08:35:51
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "mz" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Z tego co wiem to nie.

    Jak to nie?
    A Bonus w Tak-Taku?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2011-09-15 08:47:55
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "mz" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jak to nie?
    > A Bonus w Tak-Taku?

    A co ma Tak tak do Play ?

  • 6. Data: 2011-09-15 08:52:18
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > A co ma Tak tak do Play ?

    To ma, ze z Playa moze zadzwonic do *kogoś* na Tak-Taka i temu *komuś*
    doladowac minuty w owym Tak-Taku?
    Czyz nie o cos takiego pytam tworca watku?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2011-09-15 09:10:12
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "mz" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To ma, ze z Playa moze zadzwonic do *kogoś* na Tak-Taka i temu *komuś*
    > doladowac minuty w owym Tak-Taku?
    > Czyz nie o cos takiego pytam tworca watku?

    Nie za bardzo wiem jak to ma działać nie słyszałem o czymś takim. Doładowanie
    konta za przeprowadzoną rozmowę ?

  • 8. Data: 2011-09-15 09:22:09
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Nie za bardzo wiem jak to ma działać nie słyszałem o czymś takim.
    > Doładowanie konta za przeprowadzoną rozmowę ?

    Tak samo ma dzialac, jak dziala "Zbieraj minuty w Play Fresh".
    O tym tez nie slyszales, ze gdy sie dzwoni do Playa z innych sieci dostaje
    sie 1 minute do wszystkich sieci za 2 min uty odebranej rozmowy?

    W Tak-TAKu dziala podobbnie, ze tym, ze:

    - zebrane minuty mozna wykozrystac tylko do wlasnej sieci (i byc moze na
    stacjonarne - trzaby do regulaminu zajrzec)

    ale

    + liczy sie kazde polaczenia, nawet trwajace kilka sekund (czas jest
    sumowany i daja 1 minute wychodzacych za 2 przychodzace)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2011-09-17 10:27:58
    Od: DziKi <r...@w...pl>

    Dnia 15-09-2011 o 11:10:12 mz <a...@w...pl> napisał(a):

    > Nie za bardzo wiem jak to ma działać nie słyszałem o czymś takim.
    > Doładowanie konta za przeprowadzoną rozmowę ?

    --
    (Wszystko w sieci Play i nie chodzi o rozmowe 2min, za co dostaje się
    jedną min).

    -Czy coś takiego możliwe jest w Play'u?
    -Czy doliczą mi to do rachunku (doładowanie na daną kwote), czy potrącą z
    tego czego i tak nie wykorzystuję?

    Starałem się znaleźć informacje na ten temat, ale nie jestem najlepszy
    chyba w te klocki.

  • 10. Data: 2011-09-17 12:57:04
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-17 10:27:58 +0000, DziKi <r...@w...pl> said:

    > Pytanie brzmi czy może doładować abonament innej osobie

    > -Czy coś takiego możliwe jest w Play'u?

    > Starałem się znaleźć informacje na ten temat, ale nie jestem naj lepszy
    > chyba w te klocki.

    Chyba tak. :-)

    <http://www.play.pl/pl/obsluga-klienta/uslugi/prosba
    -o-doladowanie/>