    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Spielberg i Philip K. Dick do sądu
    Date: Thu, 15 Sep 2011 13:00:32 +0200

    Użytkownik "venioo" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2011-09-15 12:17, Waldek Godel pisze:
> [...]
    005,Nowy_patent_Apple__interaktywne_projekcje_hologr
    aficzne.html

    >Chowajmy w sejfach nasze egzemplarze Star Wars, bo inaczej jak
    >pewnego dnia wpadnie policja, to nam zarekwiruje!
    >Dochodzimy do granic absurdu, dlatego ja protestuje portfelem i nie
    >kupuje produktow firmy na A. :)

    Panowie, bez glupot.

    Nie mozna opatentowac jakiejs idei, np miecza swietlnego ze SW.
    Natomiast patentuje sie rozwiazanie techniczne umozliwiajace jej
    realizacje.

    Jesli Apple wpadla na jakis pomysl jak taki wyswietlacz zrobic, to
    czemu nie mialaby dostac na to patentu ?

    Oczywiscie mozna tez wymyslic "metode sterowania przegladarka zdjec na
    urzadzeniach wyposazonych w ekran dotykowy, znamienna tym ze
    uzytkownik przyklada palec do ekranu i przesuwa po nim powodujac
    zmiane aktualnie wyswietlanego obrazu".
    Ale w sumie czemu nie - nikt wczesniej na to nie wpadl.
    No chyba ze wpadl, wtedy moze sie pojawic w sadzie w roznych rolach.

    J.