  • 11. Data: 2010-09-27 11:27:18
    Temat: Re: Specjalisci od SV1000
    Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>

    Cze!

    Użytkownik "Piotr Klimek" oraz "ktos podajacy sie za Przemo_bdg" napisali w
    wiadomości

    > No wlasnie, ja jestem z Trojmiasta i moglbym sie omowic na jakies testy.

    Jestem z okolic Wwy. Czasem wypada mi jakas dalsza trasa sluzbowa, ale nic
    sie w tym roku raczej nie kroi w terminie gwarantujacym znosna pogode. Moze
    przy okazji jakichs torowych tematow... Mialem byc wczoraj w Nowodworze ale
    ostatecznie nie dotarlem. Nastawiam sie jednak na pojawienie sie tam przy
    next okazji.

    Dzieki za odzew

    Pawel

  • 12. Data: 2010-09-27 12:05:55
    Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>

    Czesc!

    Użytkownik "Don Pedro" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witka,
    > odezwij się do mnie na priv. W sumie silnik mam ten sam, to można by to
    > i owo porównać, a do Jabłonny chyba daleko nie masz.

    A odezwe sie. Faktycznie, do Jablonny to dam rade nawet sprzeta dopchac:))

    Pawel

  • 13. Data: 2010-09-27 12:09:06
    Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>

    Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał

    [cut]
    > W sumie tor w Nowodworze faworyzuje mocne silniki, bo sa dlugie proste na
    > ktorych mozna zakamuflowac troche braki w zakretach :)

    Te braki w zakretach to o mnie, o mnie. W obecnym stanie maszyny i tych
    (moze wyimaginowanych) klopotach z odwijaniem to moze dobrze ze nie
    dotarlem. Nia mialbym nic na swoja obrone:)

    Pozdrawiam i do spotkania na jakims torze. Pewnie w nast. sezonie juz.

    Pawel

  • 14. Data: 2010-09-27 12:40:26
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 27 Sep 2010 10:57:53 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > 2:25 miales w sesji z pomiarem czasu, a bieg kontrolny to wlasnie wyscig ;-)
    >
    > To i tak niezle jak na 1 raz :-)

    W Poznaniu wykrecilem 2:16, tez raczej slabo. Ale w przyszlym sezonie
    zamierzam wiecej jezdzic po torach, bo jakos latanie po ulicach stracilo
    swoj urok...

    Przy okazji dzisiaj znalazlem swietne oprogramowanie, jesli ktos ma
    smarfona, albo palmtopa:

    http://www.racechrono.com/

    Dzisiaj sobie potestuje to w aucie, bo wyglada bardzo obiecujaco i moze
    nie bedzie trzeba polegac na 'Panu z komorka', ktory mierzyl nam czasy.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 15. Data: 2010-09-27 12:46:07
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-09-27, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > W Poznaniu wykrecilem 2:16, tez raczej slabo. Ale w przyszlym sezonie
    > zamierzam wiecej jezdzic po torach, bo jakos latanie po ulicach stracilo
    > swoj urok...

    Mi wczoraj wyszlo 2:06.59 i uznaje to za sukces. Niestety mam to samo i jazda
    po ulicach jest po prostu nudna. Po wczorajszych stwierdzam tez ze pojawianie
    sie na torze na turystycznych gumach jest pozbawione jakiegokolwiek sensu ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2010-09-27 12:52:55
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    AZ pisze:

    > Mi wczoraj wyszlo 2:06.59

    2:06.91

    No.

    KJ chronometrażysta i casio g-shock

  • 17. Data: 2010-09-27 12:56:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-09-27, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > 2:06.91
    >
    > No.

    Zazdroscisz i sie przypierdalasz.

    No.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2010-09-27 13:01:01
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 27 Sep 2010 12:46:07 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
> [...]

    > sie na torze na turystycznych gumach jest pozbawione jakiegokolwiek sensu ;-)

    W Poznaniu bylem na przodzie turystycznym i sportowym tyle. Teraz mialem
    komplet Michelin Pilot Power 2CT i musze powiedziec, ze jest roznica
    kolosalna.

  • 19. Data: 2010-09-27 13:01:58
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 27 Sep 2010 14:52:55 +0200) ktos podajacy sie za KJ Siła Słów
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > 2:06.91
    >
    > No.

    A tak sie cieszylem jak Cie wyprzedzalem... Widocznie byles na wolniejszym
    okrazeniu jak mi sie to udalo :)

  • 20. Data: 2010-09-27 13:05:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-09-27, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > A tak sie cieszylem jak Cie wyprzedzalem... Widocznie byles na wolniejszym
    > okrazeniu jak mi sie to udalo :)

    Eeee? Kiedy? Moze grzalem opony bo jezdzilem na 1,5/1,8 i pierwsze dwa kolka
    bujalo jak na statku przy sztormie :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200