  • 1. Data: 2010-09-26 10:36:19
    Temat: dobry serwis we Wro Virago 535
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    Witam

    Potrzebowalbym namiar na dobry serwis motocyklowy we Wroclawiu. Pacjent -
    Yamaha Virago 535. Trzeba by:

    - wymienic uszczelke pod glowica
    - wymienic simmering na laczeniu kardana z silnikiem
    - wymienic oponki
    - wymienic klocki hamulcowe
    - sprawdzic ladowanie i ew. wymienic reg. napiecia / przewinac alternator.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 2. Data: 2010-09-26 17:18:07
    Temat: Re: dobry serwis we Wro Virago 535
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 26 - 09 - 2010 (niedziela) o godzinie 12:36, Dysiek napisał(a):

    > Potrzebowalbym namiar na dobry serwis motocyklowy we Wroclawiu. Pacjent -
    > Yamaha Virago 535.

    Yamaha na Żegiestowskiej, Brados na Gajowickiej, ewentualnie Honda na
    Rakowej (RPM Motocykle).

    --
    Yorick
    LS 650

  • 3. Data: 2010-09-26 19:01:30
    Od: "Alti" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - wymienic klocki hamulcowe
    > - sprawdzic ladowanie i ew. wymienic reg. napiecia / przewinac alternator.

    Honda rpm motocykle na rakowej. Z takimi sprawami dadzą spokojnie radę a i
    alternator ewentualnie podrzucą do pobliskiego elektryka (Polak).
    Wojtek

  • 4. Data: 2010-09-26 20:06:56
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Yamaha na Żegiestowskiej,

    Strasznie kiepskie opipnie o tym serwisie na necie...

    A slyszalal ktos moze o: http://www.bikersplace.pl/ ?

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 5. Data: 2010-09-26 20:20:18
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-09-26 12:36, Dysiek pisze:
> [...]
    > - wymienic klocki hamulcowe
    > - sprawdzic ladowanie i ew. wymienic reg. napiecia / przewinac alternator.

    To ja tak lekko prywate zapodam:

    TOXIC-MOTO
    54-156 Wrocław, ul. Metalowców 9

    Kumpel moj, Tomson, jest tam mechaniorem.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 6. Data: 2010-09-26 21:50:11
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 26 - 09 - 2010 (niedziela) o godzinie 22:06, Dysiek napisał(a):

    > Strasznie kiepskie opipnie o tym serwisie na necie...

    Tak to już jest, że każdy ma własne doświadczenia i opinie o serwisach - ja
    mogę tylko napisać, że robiłem u nich parę rzeczy i jestem zadowolony.
    Faktem natomiast jest, że nie są tani - ale o cenie nie wspominałeś.

    > A slyszalal ktos moze o: http://www.bikersplace.pl/ ?

    Byłem u nich jakiś rok temu - ludzie mili i sympatyczni, ale wtedy
    wyglądało to jeszcze raczej na amatorską dłubaninę, niż na profesjonalny
    warsztat. Możliwe, że się od tamtej pory rozwinęli, nie wiem. Na pewno są
    tańsi niż Yamaha :-)

    Jeżeli masz wątpliwości co do Yamahy, to tak jak radzi Alti, jedź na Rakową
    - to solidny serwis, który nawet w necie nie ma złych opini :-)

    Ewentualnie posłuchaj Kucza i sprawdź Toxic-Moto - słyszałem o tej firmie
    parę dobrych słów, ale sam u nich niczego nie robiłem - chętnie poczytałbym
    opinę kogoś, kto u nich coś serwisował.

    --
    Yorick
    LS 650

  • 7. Data: 2010-09-27 07:05:19
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 Sep 2010 23:50:11 +0200, Yorick napisał(a):

    > Tak to już jest, że każdy ma własne doświadczenia i opinie o serwisach - ja
    > mogę tylko napisać, że robiłem u nich parę rzeczy i jestem zadowolony.
    > Faktem natomiast jest, że nie są tani - ale o cenie nie wspominałeś.

    I to opinie IMO uzasadnione. Ja przez poziom ich obsługi zacząłem
    jeździć do RPM`u (który też idealny nie jest, ale przynajmniej się stara
    ;)) - w pewnym momencie się zastanawiałem, czy na takich serwisach aż
    tyle się zarabia, że można mieć klienta tak w dupie.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 8. Data: 2010-09-28 13:19:07
    Od: wsk125 <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > - wymienic klocki hamulcowe
    > - sprawdzic ladowanie i ew. wymienic reg. napiecia / przewinac alternator.

    Motoracer, Motobrados, Bikers Place - korzystałem nie raz, polecam.

    Honda na Rakowej - nie wiem jak serwis, ale obsługa klienta leży na
    maksa. Z tej przyczyny nie wiem jak serwis :-)

    Motozona - nigdy nie oddam tam już więcej motocykla do naprawy. Serwis
    to jakaś kpina. Ceny zachęcają, ale to pieniądze wyrzucone w błoto. W
    efekcie i tak trzeba poprawiać robotę w innych serwisach.

    pozdrawiam,
    Marcin
    TT900
    wroc