eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleSpecjalisci od SV1000Specjalisci od SV1000
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.pw.edu.pl!not-for-mail
    From: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Specjalisci od SV1000
    Date: Mon, 27 Sep 2010 09:39:27 +0200
    Organization: Warsaw University of Technology
    Lines: 42
    Message-ID: <i7petr$j8o$1@julia.coi.pw.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: format547.ire.pw.edu.pl
    X-Trace: julia.coi.pw.edu.pl 1285570299 19736 194.29.163.133 (27 Sep 2010 06:51:39
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@p...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Sep 2010 06:51:39 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.2001
    X-Priority: 3
    X-Antivirus: avast! (VPS 100926-1, 2010-09-26), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.2001
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:629654
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!

    Pytanie:

    Gdzie w PL urzeduja ludzie znajacy na wylot V-ki od Suzuki? Myslalem juz o
    JHS Racing, ale na wyspy mam daleko, zajade przy okazji a to nie predko.
    Moze w kraju tez jest ktos sprawdzony?

    A pytanie stad, ze...

    Zamienilem sie wczoraj na chwile na motocykle z kolega. Dawalem dobre moto a
    odebralem popsute:)) Nie, nie sypnal sie. Stwierdzil tylko przy oddawaniu,
    ze "strasznie zmulone, trzesie sie podejrzanie przy przyspieszaniu i
    zwiekszaniu obrotow do 4-5k rpm (potem OK), niechetnie sie wkreca". Kolega
    to posiadacz B12 i Busy, wiec przywyczajony do wiecej i szybciej, ale...

    Mnie tez kiedys uderzyla niechec do wkrecania sie i jakis wolny jak na 1000
    start ze swiatel. Wstawilem wtedy sprzet na hamownie podejrzewajac, ze moze
    sprzet jest dlubany, ale krzywe byly wzorcowe. Uznalem wtedy ze tak ma byc,
    driver dupa, jesli V-ka to sie trzesie itp. i zapomnialem o temacie do
    wczoraj. Moto w koncu jezdzi, nawet wyprzedza to i owo, warczy, trabi. Po
    wczorajszym porownalem krzywe mocy/momentu B12 i SV1000. Wygladaja podobnie,
    z tym ze B12 ozywa o 1k rpm wczesniej. Potem generuje juz podobny moment.
    Jednym slowem nic nie tlumaczy duzych roznic w pracy obydwu motorkow przy
    przyspieszaniu w ruchu drogowym.

    Przetrzasnalem fora i podejrzenie pada na... czujnik TPS (regulowalem
    latem -- teraz jest wedlug ksiazki), celowo zubozone mapy 3-4 biegu w celu
    spelnienia EURO3 (ale wtedy wszystkie SV mialyby to samo, a ludzie zazwyczaj
    chwala odejscie tego moto), synchro przepustnic (to moze byc to -- od
    miesiaca buduje narzedzie do synchronizacji), synchro drugiego zestawu
    przepustnic (tych sterowanych z ECU) albo blad Suzuki przy projektowaniu
    kosza sprzeglowego, jego zuzycie i wibracje. No jednym slowem niemal
    wszystko, czyli nic. Zanim zaczne grzebac, chcialbym sie skonsultowac z kims
    kumatym co na niejednej SV sie karnal.

    Pozdro

    Pawel
    SVSZ


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: