  • 41. Data: 2012-05-27 22:41:18
    Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-27 21:49, jerzu pisze:

    > Poskarży się komendantowi.

    Pomogło?

  • 42. Data: 2012-05-27 22:58:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Czy jeżeli okaże się, że nie da się osiągnąc spalania katalogowego -
    > będziesz chciałtowar reklamować, jako niezgodny z umową?

    Nie da się.
    Był ostatnio wyrok sąd u w podobnym przypadku.

  • 43. Data: 2012-05-27 23:04:36
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 27 May 2012 22:41:18 +0200, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

    >Pomogło?

    Tobie? A skąd mam wiedzieć?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 44. Data: 2012-05-27 23:07:27
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości news:jprnk2

    > Auto: Hyundai i30 1.4 CRDI.
    >
    > Spalanie według producenta: 3.5/4.1/5.3
    > Spalanie mojego: 4.9/5.9/6.9

    to duzo spala, reklamuj. Moja Szkoda Superb TDI 1,9 AWX zw trasie przy
    predkosci 90-95kmh (średnia z komputerka 81kmh wliczając zatrzymania) spala
    4,6l/100 (jadac bardzo delikatnie, ecodriving)

    A TDI to wcale nie jest zbyt oszczędne. Jakbym miał spalić w trasie 4,9 to
    mogłbym jechac cały czas 100kmh. W mieście 6,9 realne ale nie w centrum
    tylko jakies dłuższe odcinki

    Nowoczesny mały diesel przy 90kmh powinien spalić na trasie około 3,5

  • 45. Data: 2012-05-27 23:08:40
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 27 May 2012 23:07:27 +0200, "Arbiter" <n...@h...com>
    wrote:

    >Nowoczesny mały diesel przy 90kmh powinien spalić na trasie około 3,5

    Jeszcze troche i będziecie produkować paliwo :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 46. Data: 2012-05-27 23:14:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > tylko jakies dłuższe odcinki
    >
    > Nowoczesny mały diesel przy 90kmh powinien spalić na trasie około 3,5

    Owszem, jak za TIR-em pojedzie.
    Już taki test nawet był w Automaniaku.
    Ludzie, dopóki nie stwierdzicie takiego spalania to nie wierzcie w takie
    bzdury.
    Ceed crdi waży ponad 1300 kg, plus kierowca, paliwo itd.
    I30 lżejszy nie jest, a wręcz może być cięższy, jeśli to nowa wersja, nawet
    jeśli ma mniejszy silnik.

    To nie jest Golf 1 który ważył 800 kg, taką masę trzeba mieć czy popchnąć.

  • 47. Data: 2012-05-27 23:20:47
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-27 23:14, Cavallino pisze:
    > Ceed crdi waży ponad 1300 kg, plus kierowca, paliwo itd.
    > I30 lżejszy nie jest, a wręcz może być cięższy, jeśli to nowa wersja,
    > nawet jeśli ma mniejszy silnik.

    1,2T własnej, 1,9T Całkowitej.

    > To nie jest Golf 1 który ważył 800 kg, taką masę trzeba mieć czy popchnąć.

    Aha, po upgrade firmware przez jeden dzień miałem wyniki średnie 3.0 na
    odcinku 20km na autostradzie przy 70 km/h i 3,7 przy 90km/h średnie z 15
    km według komputera. Przy 140 km/h średnie z 20 km wynosiło 5.8.
    Szczęście jednak trwało tylko jeden dzień.

  • 48. Data: 2012-05-27 23:22:27
    Od: anacron <a...@a...pl>

    http://dl.dropbox.com/u/19673278/20120522_114344.jpg

  • 49. Data: 2012-05-27 23:34:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > 1,2T własnej,

    Ważyłeś?
    Ale niechby nawet, tak czy tak wieziesz 1350 kg.

    > Aha, po upgrade firmware przez jeden dzień miałem wyniki średnie 3.0 na
    > odcinku 20km na autostradzie przy 70 km/h

    Znaczy utrzymywałeś 70 km/h na autostradzie?
    I Ty marudzisz, że mandatów za dużo dostajesz?
    Za mało, zdecydowanie za mało.

    > i 3,7 przy 90km/h średnie z 15
    > km według komputera. Przy 140 km/h średnie z 20 km wynosiło 5.8.
    > Szczęście jednak trwało tylko jeden dzień.

    A możesz masz tam dpf?
    I jeśli tak zamulasz silnik, to włącza dopalacz co 5 km...... ;-)

  • 50. Data: 2012-05-27 23:37:13
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-27 23:34, Cavallino pisze:

    > Znaczy utrzymywałeś 70 km/h na autostradzie?

    Tak przez 20km, ciężarówki mnie wyprzedzały :)

    To były testowe jazdy.