  • 361. Data: 2012-06-12 14:58:24
    Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > A co to takiego?

    *domyslam sie* ze to jakis wskaznik ktory ladnie swieci sie na zielono,
    jezeli komputer w uacie uwaza, ze jedziesz ekonomicznie.

    > Ja też nie.

    No to moze oswieci nas ten, co o tym pisał.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

  • 362. Data: 2012-06-12 14:58:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Manipulujesz - pisałem "większość" a nie "przede wszystkim".

    zadna manipulacja, kwestia nomenklatury. Znaczy praktycznie to samo.

    > Jak dojeżdżają do centrum trasą katowicką, zwłaszcza spoza Poznania, to
    > ilość kilometrów decyduje, że ta trasa to większość drogi do przebycia.

    Mam wrażenie, ze jednak cały czas rozmawiamy o jezdzie w miescie, wiec nie
    wrzucajmy do rozmowy dojezdzania spoza Poznania.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 363. Data: 2012-06-12 14:58:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > No właśnie nie ma być z teorii, tylko z praktyki.
    > To co pisał anacron, to była właśnie 100% teoria, stąd moje
    > zastrzeżenia.

    Ale przeciez to nie jest tak ze teoria <> praktyki!
    Bardzo czesto jedno wynika z drugiego i oba zbiory zazębiają się, zwłaszcza
    jeżeli mówimy o tak mierzalnej sprawie jak moment obrotowy.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 364. Data: 2012-06-12 14:58:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > No i nie muszę przecież.
    > A ten wątek nie jest o jeździe eco (co najwyżej o jej bezsensie),
    > tylko o realnym spalaniu.
    > Więc jeśli ktoś pisze nie na temat, to Ty.

    wątek jest o realnym spalaniu vs dane wg producenta.
    A dane producenta zdecydowanie są według standardów eco, a nie według
    "radochy" z jazdy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 365. Data: 2012-06-12 14:58:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Szacunkowe realne - w stosunku do czego? Przecież sam nie potrafisz
    > tak naprawdę tego sprecyzować. Tobie może przypasuje, to inny będzie
    > marudził, że zupa była za słona.

    szacunkowe, realne, czyli możliwe do osiągnięcia.
    Dzis jest tak - kupujesz auto, ktore według katalogu ma w miescie palic
    4,5l. No to mowisz sobie - hmm, jak bede jezdzic oszczednie to bedzie palic
    5,5-6l to bedzie ok.
    A powinno być tak: skoro w katalogu jest napisane 4,5l to jak bede jezdził
    oszczednie i nie wpadnę akurat w jakies nieprzeiwsywane sytuacje typu korek
    itp to moge sie spodziewac spalania na poziomie 4,5l

    > Zresztą pisałem już, że jak bardzo chcesz mieć lepsze samopoczucie
    > to kup sobie za wielką wodą i sprowadź. Tam normy mają inne, więc
    > i inne dane podają. Więcej będzie w cyklu miejskim, za to drugi
    > będzie narzekał, że w pozamiejskim podali mniej i znowu problem.

    stary, czy ty masz 15 lat?
    Odpowiedz pod tytułem: "jak ci sie nie podoba to jedz za granice" to dla
    mnie własnie taki poziom.

    > Czego nie można? Znaczy szukasz przepisu, który zabrania producentowi
    > podania danych takich, które Ciebie zadowolą?

    No przeciez to ty pisałeś, że producenci muszą posługiwać się normą.
    Napisałeś to w odpowiedzi na moj postulat, ze powinni umieszczac inne dane.

    Rozumiem wiec, iz sugerujesz, ze poza danych z normy, innych umieścic nie
    mogą.
    Ironia nie była zbyt jasna? Cóz, podobno niektrzy tak maja, ze ironie
    rozpoznaja tylko wtedy jak stanie za nimi i ...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 366. Data: 2012-06-12 15:19:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-12 14:58, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:
    (...)
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > stary, czy ty masz 15 lat?
    > Odpowiedz pod tytułem: "jak ci sie nie podoba to jedz za granice" to dla
    > mnie własnie taki poziom.

    To na tym możemy zdaje się zakończyć, skoro mało tego, że nie umiesz
    czytać zez zrozumieniem, to do tego próbujesz takich zagrań. Mam
    nadzieję, że podkreślenie kilku słów pomoże w zrozumieniu
    przekazu. W wieku lat 15 chyba ta umiejętność powinna być już
    nabyta...

  • 367. Data: 2012-06-12 22:54:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > *domyslam sie* ze to jakis wskaznik

    Musisz się zdecydować, wskaźnik czy czujnik.
    Bo to jakby nie to samo.

  • 368. Data: 2012-06-12 22:56:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Mam wrażenie, ze jednak cały czas rozmawiamy o jezdzie w miescie, wiec nie
    > wrzucajmy do rozmowy dojezdzania spoza Poznania.

    A wiesz ile km jest trasą katowicką od tablicy "Poznań" do ronda Rataje?
    Dużo, dużo więcej, niż Rataj do centrum.
    Już nie mówiąc o tym, że faktycznie teren zabudowany w tym przypadku zaczyna
    się dużo przed tablicą.

  • 369. Data: 2012-06-12 22:56:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Ale przeciez to nie jest tak ze teoria <> praktyki!

    W tym przypadku właśnie tak jest.

  • 370. Data: 2012-06-12 22:57:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > wątek jest o realnym spalaniu vs dane wg producenta.

    No właśnie.
    A nie o Twojej ekoszajbie.