  • 1. Data: 2009-09-08 14:48:23
    Temat: Sony bezlustrowo
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Chyba nie było ?
    http://www.amateurphotographer.co.uk/news/sony_hints
    _at_mirrorless_interchangeable_camera_system_news_28
    8858.html?

    Gigant się obudził ; )

    adam

  • 2. Data: 2009-09-08 14:55:03
    Temat: Re: Sony bezlustrowo
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 8 Wrz, 16:48, "adam"
    <j...@o...maile.com> wrote:
    > Chyba nie było ?http://www.amateurphotographer.co.uk/news/sony_hint
    s_at_mirrorless_in...

    > Gigant się obudził ; )
    > adam

    No ale Sony inaczej widzi idee fout/thirds, cokolwiek by to znaczylo!?
    StaM

  • 3. Data: 2009-09-08 14:55:53
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    adam pisze:
    > http://www.amateurphotographer.co.uk/news/sony_hints
    _at_mirrorless_interchangeable_camera_system_news_28
    8858.html?
    > Gigant się obudził ; )

    Ciekawe czy wlezą w u4/3 czy zrobią gwint lewoskrętny.
    Byłoby fajnie, gdyby się pojawił standard ponadfirmowy.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 4. Data: 2009-09-08 15:25:53
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Janko Muzykant pisze:
    _at_mirrorless_interchangeable_camera_system_news_28
    8858.html?

    > Ciekawe czy wlezą w u4/3 czy zrobią gwint lewoskrętny.
    > Byłoby fajnie, gdyby się pojawił standard ponadfirmowy.

    Bardzo fajnie :) szkoda że tyle trzeba czekać. Samsung nie wytrzymał
    tempa ;) http://www.fotopolis.pl/index.php?n=9524

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 5. Data: 2009-09-08 16:23:19
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "StaM" napisał
    > Gigant się obudził ; )

    No ale Sony inaczej widzi idee fout/thirds, cokolwiek by to znaczylo!?

    Wygląda jakby Sony sobie poczekało rok żeby zobaczyć co z tego będzie.
    Pomysł nie upadł to teraz kombinują jak w to wejść po swojemu.
    I rok mają w plecy na starcie ; )

    > Ciekawe czy wlezą w u4/3 czy zrobią gwint lewoskrętny.

    M43 : )

    > Byłoby fajnie, gdyby się pojawił standard ponadfirmowy.

    Teraz to już raczej płonne nadzieje.
    Chyba, że Sony się dogada z Canonem i Nikonem albo kupi Samsunga ; )

    adam

  • 6. Data: 2009-09-08 17:00:34
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Janko Muzykant napisał:
    _at_mirrorless_interchangeable_camera_system_news_28
    8858.html?

    > Ciekawe czy wlezą w u4/3 czy zrobią gwint lewoskrętny.
    > Byłoby fajnie, gdyby się pojawił standard ponadfirmowy.

    Jeśli się pojawi to na poziomie APS-C, na pewno nie m43.

    Jednak ciekaw jestem jak Nikon, Canon, i inni będą kombinować by nie dać
    zarobić Tokinie, Tamronowi itd.

    m.
    --
    E478: Don't panic!

  • 7. Data: 2009-09-08 17:15:53
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "adam" <j...@o...maile.com> napisał:

> [...]
    >
    > Wygląda jakby Sony sobie poczekało rok żeby zobaczyć co z tego będzie.
    > Pomysł nie upadł to teraz kombinują jak w to wejść po swojemu.

    I karty Memory Stick....

    > Teraz to już raczej płonne nadzieje.
    > Chyba, że Sony się dogada z Canonem i Nikonem albo kupi Samsunga ; )

    Prędzej chyba da sie kupić Samsungowi...

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 8. Data: 2009-09-08 20:57:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 8 Sep 2009, Janko Muzykant wrote:

    _at_mirrorless_interchangeable_camera_system_news_28
    8858.html?

    > Ciekawe czy wlezą w u4/3 czy zrobią gwint lewoskrętny.

    Migawkę w obiektywie :| (centralną)

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2009-09-08 22:23:22
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" napisał
    [...]
    > Prędzej chyba da sie kupić Samsungowi...

    Ooo, to w tą stronę ?

    adam

  • 10. Data: 2009-09-09 00:34:31
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    adam wrote:
    > Chyba nie było ?
    > http://www.amateurphotographer.co.uk/news/sony_hints
    _at_mirrorless_interchangeable_camera_system_news_28
    8858.html?
    > Gigant się obudził ; )

    Średnio mi zależy na marce, ale może w końcu pojawi się mały aparat z
    całkiem sporą matrycą i stabilizacją w body. Byłoby fajnie, ale tak czy
    siak trzeba by było poczekać jeszcze trochę.

    d.