  • 1. Data: 2009-01-27 09:56:45
    Temat: Sonda Lambda - Charakterystyki
    Od: "sonik" <s...@...k>

    Witam,

    Czy ktoś z szanowsnych grupowiczów nie namierzył PDF-ów z wykresami
    charakterystyk sond lambda i cyrkonowych i tytanowych? Nigdzie tego nie ma
    jakby nie chcieli podawać.

    Chodzi mi o NGK/NTK lub Magneti Marelli. Ich strony milczą na temat krzywych
    charakterystycznych.

  • 2. Data: 2009-01-27 12:55:31
    Temat: Re: Sonda Lambda - Charakterystyki
    Od: "Roman Filipecki" <R...@p...fm>

    Ostatnio miałem potrzeby zebrać nieco infoirmacji na temat sond lambda.
    Znalazłem. Producent sondy nie ma wielkiego znaczenia. Podstawowa sprawa czy
    jest to sonda wąsko czy szerokopasmowa. Róźnią się przeznaczeniem i miejscem
    występowania największego machylenia charakterystyki napięcia lambda.

    http://www.auto-online.pl/serwis/poradnik/elek_autom
    /czujniki/sonda2.htm
    http://www.auto-online.pl/serwis/poradnik/elek_autom
    /czujniki/sonda1.htm