  • 11. Data: 2014-02-14 08:40:08
    Temat: Re: Soft na Androida do ewidencjonowania samochodu
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-02-11, o godz. 12:18:01
    Michal Tyrala <w...@b...com.pl> napisał(a):

    > Przecież w Fuelio masz obok ,,fuel'' podmenu ,,costs''...

    No to dla wyjaśnienia dla potomnych z trzech propozycji:

    Podmenu "KOSZTY" w Fuelio ujawnia się po zakupie programu. W wersji
    darmowej brak takowego. Niby 4.99PLN to niewiele ale przetestować nie
    można bez zakupu.

    motoLog ma problemy z synchronizacją on-line danych - przez 2 dni nie
    mogłem założyć konta do tego celu. Poza tym wywala się przy próbie
    wygenerowania wykresu. Nie wiem czy przyczyną nie jest mała ilość
    wprowadzonych tankowań - dopiero 4 wklepałem. Fuelio tylko przy
    wykresie zużycia paliwa daje info o za małej ilości danych do
    narysowania wykresu.

    Motostat wyrzuca mi ciągle brak synchronizacji z serwerem.

    Po "zabawie" postanowiłem na razie pozostać przy Fuelio i gromadzeniu
    jako backupu kwitków papierowych. ;-)

    Zdrówko

  • 12. Data: 2014-02-14 15:38:50
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 14 Feb 2014 08:40:08 +0100, Maciek Babcia Dobosz wrote:

    > No to dla wyjaśnienia dla potomnych z trzech propozycji:
    >
    > Podmenu "KOSZTY" w Fuelio ujawnia się po zakupie programu. W wersji
    > darmowej brak takowego.

    O, faktycznie moze tak byc. Ja mam ,,pro'' jeszcze za czasów, jak to
    było zwykłe wsparcie finansowe programisty, więc nie pomyślałem, że
    pozapaliwowe koszty to obecnie cecha wersji płatnej.

    > Niby 4.99PLN to niewiele ale przetestować nie można bez zakupu.

    Zawsze jest kwadrans na zwrot ;)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 13. Data: 2014-02-14 21:05:25
    Od: Dylon <d...@u...pl>

    On 2014-02-10 14:24, Maciek Babcia Dobosz wrote:
    > Jak sobie przeglądam polecane programy do samochodu to są to albo
    > nawigacje albo "komputery" podające dane ze złącza serwisowego. A ja
    > szukam czegoś do prowadzenia ewidencji auta: przebieg, ilość wlanego
    > paliwa, jego cena w chwili zakupu, koszty i terminarz napraw i
    > przeglądów. Dobrze jakby było to wieloplatformowe - działało nie tylko
    > na Androidzie ale też na PC (Win, Linux czy OSX) czy iOS-ie. Ma ktoś
    > doświadczenie z takimi aplikacjami?

    aCar. Ma wszystko o czym piszesz.

    Pozdrawiam,
    --
    Maciej Dylski
    "[...]Licznik Millera jest lepszym detektorem promieniowania

  • 14. Data: 2014-02-14 21:44:27
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 2014-02-14 15:38, Michal Tyrala pisze:

    > Zawsze jest kwadrans na zwrot ;)

    hmmmm... mozesz rozwinac???
    chyba o czyms nie wiem :)

  • 15. Data: 2014-02-14 23:23:26
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2014-02-14 21:44, KiloSierra wrote:

    > hmmmm... mozesz rozwinac???
    > chyba o czyms nie wiem :)

    https://support.google.com/googleplay/answer/134336?
    hl=pl

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 16. Data: 2014-02-15 09:41:42
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 14 Feb 2014 21:44:27 +0100, KiloSierra wrote:

    > hmmmm... mozesz rozwinac???
    > chyba o czyms nie wiem :)

    Do 15min masz czas na zwrot płatnej apki.

    Robi się do dosc prosto: w apce google play wybierasz przycisk ,,refund''.
    Przetestowane, działa.