  • 1. Data: 2014-02-10 00:59:11
    Temat: ksiazka telefoniczna PC <> Android
    Od: n...@a...pl

    Czesc,

    jako sie stalem "nieszczesliwym" posiadaczem smartfona z Androidem
    (sluzbowy), mam potrzebe utworzenia sobie ksiazki telefonicznej ludzi
    z firmy, ktorzy moze beda do mnie dzwonili w sprawach sluzbowych i
    zanim odbiore, chcialbym wiedziec z kim mam do czynienia.

    Chcialbym na PC z windows stworzyc (utworzyc/aktualizowac) ksiazke z
    telefonami, przeslac do Androida...i potem juz na biezaco
    synchronizowac kontakty.....Ale baza na PC.

    Jak sie do tego zabrac?????

    Poza tym chcialbym takze sychronizowac sobie z PC logi polaczen
    wykonanych i odebranych.

    Jak sie zabrac do tego tematu???? NIGDY nie mialem smartphona i jestem
    zagubiony.

  • 2. Data: 2014-02-10 08:44:47
    Temat: Re: ksiazka telefoniczna PC <> Android
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

    W dniu 2014-02-10 00:59, n...@a...pl pisze:

    > Chcialbym na PC z windows stworzyc (utworzyc/aktualizowac) ksiazke z
    > telefonami, przeslac do Androida...i potem juz na biezaco
    > synchronizowac kontakty.....Ale baza na PC.
    >
    > Jak sie do tego zabrac?????

    Zdecydowanie założyć konto na Google i przez www.gmail.com - zmiany w
    kontaktach na GMail będą od razu widoczne w telefonie (i w drugą stronę
    również)

    > Poza tym chcialbym takze sychronizowac sobie z PC logi polaczen
    > wykonanych i odebranych.

    Tu do zainstalowania z marketu:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ri
    teshsahu.CallLogBackupRestore&hl=pl

    I uwaga - Android trzyma 500 ostatnich połączeń - więc jeśli chcesz mieć
    zarchiwizowane wszystkie logi - trzeba odpalać program częsciej niż raz
    na 500 połączeń

    > Jak sie zabrac do tego tematu???? NIGDY nie mialem smartphona i jestem
    > zagubiony.

    Dasz radę :-)

    Paweł

  • 3. Data: 2014-02-10 09:35:17
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Paweł Muszyński napisał:

    > Zdecydowanie założyć konto na Google i przez www.gmail.com - zmiany w
    > kontaktach na GMail będą od razu widoczne w telefonie (i w drugą stronę
    > również)

    szkoda tylko, ze od razu google wie z kim sie kontaktuje i zna adresy
    email i telefony...

  • 4. Data: 2014-02-10 09:42:02
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 10 Feb 2014 09:35:17 +0100, mr misio napisał(a):

    > szkoda tylko, ze od razu google wie z kim sie kontaktuje i zna adresy
    > email i telefony...

    I co z tego? Jak nie handlujesz amfą na kilogramy, albo nie jesteś ruskim
    szpionem, to kogo to obchodzi? Niech sobie czytają aż się udławią.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 5. Data: 2014-02-10 10:02:12
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-02-10 09:35, mr misio pisze:
    > Użytkownik Paweł Muszyński napisał:
    (...)

    > szkoda tylko, ze od razu google wie z kim sie kontaktuje i zna adresy
    > email i telefony...

    Zacytuję sam siebie:
    "Paranoję da się leczyć - załóż konto na Google, on i tak już ma
    twoje dane." :P

  • 6. Data: 2014-02-10 11:02:46
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Pytanie pomocnicze:
    Czy uzywasz MS Outlooka?
    Jesli tak, to np. mozesz importowac/eksportowac kontakty w formacie MS Outlooka.

    -----

  • 7. Data: 2014-02-10 13:14:56
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Artur Maśląg napisał:
    > (...)

    > Zacytuję sam siebie:
    > "Paranoję da się leczyć - załóż konto na Google, on i tak już ma
    > twoje dane." :P

    Chodzi o powiazania i o targetowanie reklam na podstawie tych powiazan i
    ogolnie o polecanie znajomych na podstawie powiazan, i jeszcze ogolniej
    - o brak kontoli nad tym, co tak na prawde robia z tymi danymi.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 8. Data: 2014-02-10 13:32:53
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-02-10 00:59, n...@a...pl wrote:
> [...]
    > wykonanych i odebranych.
    >
    > Jak sie zabrac do tego tematu???? NIGDY nie mialem smartphona i jestem

    było już wielokrotnie: MyPhoneExplorer.

  • 9. Data: 2014-02-10 14:12:42
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-02-10 13:14, mr misio pisze:

    > Chodzi o powiazania i o targetowanie reklam na podstawie tych powiazan i
    > ogolnie o polecanie znajomych na podstawie powiazan,

    Reklamy sobie zablokuj jakimś 'adblokiem', powiązań nie potwierdzaj,
    nie korzystaj z fb, czy innych 'społecznościówek'. Świat bez tego
    dobrze działa. A jak chcesz korzystać to i tak wiedzą kto jest Twoim
    przyjacielem.

    > i jeszcze ogolniej
    > - o brak kontoli nad tym, co tak na prawde robia z tymi danymi.

    Kontroli i tak nie masz

  • 10. Data: 2014-02-10 22:28:32
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 10.02.2014 14:12, Artur Maśląg pisze:
    /.../
    > Kontroli i tak nie masz

    A możliwość nadużyć? Że ktoś to wyciągnie za pięć stów? Ilu ludzi w
    Google ma taką możliwość?