  • 1. Data: 2011-03-07 12:17:44
    Temat: Kaziuki 2011 na Starym Rynku w Poznaniu - zapraszam na subiektywny fotoreportaż
    Od: Dominik <d...@g...com>

    Dlaczego "subiektywny" ? Ponieważ świadomie pominąłem wszystkie te
    stragany które oferowały współczesne "mydło i powidło" (czyli np żelki
    Haribo :) - chociaż może i one składają się na całościowy klimat
    dzisiejszych jarmarków.... Pluszowi przebierańcy przecież też są
    "współcześni", a mają swoisty urok... :)

    Założenia techniczne - wykonać jak najwięcej fotek przy dużym otworze
    przysłony w pełnym słońcu w marcowe południe :) Narzędzia realizacji:
    Tamron 28-75 2.8 i Tamron 90 2.8 oraz filtr neutralny Hoya NDx8

    http://www.dominik.4me.pl/php-digital/index.php?dir=
    cyf890

    pozdrawiam
    Dominik i jego fotogalerie
    http://dominik.4me.pl

  • 2. Data: 2011-03-07 13:38:48
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl>

    Dominik wrote:
> [...]
    > przysłony w pełnym słońcu w marcowe południe :) Narzędzia realizacji:
    > Tamron 28-75 2.8 i Tamron 90 2.8 oraz filtr neutralny Hoya NDx8>

    Ładne, ale zrób coś proszę z tą galerią, żeby nie trzeba było przewijać
    ekranu na dół w celu zmiany zdjęcia :-)

    PS. Ostrzyłeś jakoś specjalnie te zdjęcia, czy to zasługa sprzętu?

    Tomek

  • 3. Data: 2011-03-07 13:48:56
    Od: Dominik <d...@g...com>

    > ladne, ale zrob cos prosze z ta galeria, zeby nie trzeba by o przewijac
    > ekranu na dol w celu zmiany zdjecia :-)

    Polecam przycisk F11 w dowolnej przeglądarce :)
    Przy wystarczająco dużej rozdzielczości ekranu (powyżej 1000 w pionie)
    widać na ekranie wszystko - w tym i przyciski przewijania na dole :)

    > PS. Ostrzyles jakos specjalnie te zdjecia, czy to zasluga sprzetu?

    Mam genialnie ostry egzemplarz Tamrona 28-75 (już nawet na 2.8), a
    Tamron 90 jest "z definicji" ostry :)
    Co do obróbki - to RAW wywoływane w Capture NX (parametr ostrość
    ustawiony na 5).
    Potem zmniejszane i wyostrzone akurat tym razem w GIMPie.

    Dominik