  • 31. Data: 2018-01-29 15:48:29
    Temat: Re: Smutna prawda o samochodach elektrycznych.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-29 o 13:58, J.F. pisze:

    > Kombi na trabanta to lekkie naduzycie by bylo :-)

    Dlaczego? Oferowali wersję z tym typem nadwozia. :-)

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2018-01-29 16:51:26
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29-01-2018 o 14:01, J.F. pisze:

    > No coz, moj diesel po zatankowaniu pokazuje zasieg ~1100km, ktory z
    > kolejnymi kilometrami spada bardziej niz by to wynikalo z przejechanych
    > kilometrow.

    Patrz, a u mnie jest dokładnie odwrotnie.
    Wyrzuć ten swój komputer do śmieci....

  • 33. Data: 2018-01-29 17:02:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.01.2018 o 14:39, Myjk pisze:

    > No ale wiadomo, przecież
    > takie rzeczy to dotyczą tylko gófnianych elektryków -- spalinowce są z
    > zasady odporne.

    Powiedzmy, że jeśli przejedziesz 800km zamiast 1000 to jest to mniejszy
    problem niż jak 80 zamiast 120.

    Shrek

  • 34. Data: 2018-01-29 17:04:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To nie wiara. To wnioskowanie: Wybieramy swojego ministra więc on nam
    > wyskoczy. A jak nie wyskoczy to wybieramy następnego. Gdzie tu wiara? Tu
    > tylko prosty mechanizm.

    To czemu nie wybraliśmy ministra, który by zrezygnował z akcyzy?
    Przecież to prosty mechanizm;)

    Shrek

  • 35. Data: 2018-01-29 17:15:07
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 29 Jan 2018 17:04:40 +0100, Shrek napisał(a):

    > To czemu nie wybraliśmy ministra, który by zrezygnował z akcyzy?
    > Przecież to prosty mechanizm;)

    Już ci wyłożyłem ze 3 posty wyżej ale powtórzę: Tych co wybierali
    niewłaściwego ministra było więcej :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 36. Data: 2018-01-29 17:35:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Patrz, a u mnie jest dokładnie odwrotnie.
    >Wyrzuć ten swój komputer do śmieci....

    Kapelusznik :-P

    Komputer jest dobry, tylko buty teraz takie ciezkie robia :-)

    J.

  • 37. Data: 2018-01-29 17:45:41
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 29 Jan 2018 11:18:38 +0100, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    >Jak któs bierze auto praktycznie miejskie gdzie 80km to maks co się
    >przejeżdża i się nagle jedzie w trasę w ten sposób próbując pokazać
    >"prawdę" o elektrykach to trzeba na takiego typa spuścić zasłonę milczenia
    >i nic więcej.

    Sam piszesz:
    "Niemniej jednak wróciłem właśnie z Włoch, gdzie po drodze przez
    Niemcy i
    Austrię na autostradach pełno było widać Tesli, Leafów i innych
    leketryków,
    z niektórymi wspólnie przemierzyłem 200-300km po -stradzie i nikt
    jakoś na
    holu/lawecie nie jeździł, nikt też w tych samochodach w kurtkach
    puchowych
    nie siedział a było poniżej zera."

    To jak to jest? W Polsce ten Leaf jest miejski, ale we Włoszech to
    auto na autostradę? Weź Ty się chłopie zastanów nad tym co czasami
    wypisujesz.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 38. Data: 2018-01-29 17:46:38
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 29 Jan 2018 17:35:13 +0100, J.F.

    > Kapelusznik :-P

    Plonkuj, plonkuj! ;>

    > Komputer jest dobry, tylko buty teraz takie ciezkie robia :-)

    Albo tankujesz chrzczone paliwo. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 39. Data: 2018-01-29 17:52:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Już ci wyłożyłem ze 3 posty wyżej ale powtórzę: Tych co wybierali
    > niewłaściwego ministra było więcej :)

    No tak, ale jak chodzi o elektryki to wybierzemy właściwego;) Jasne.
    Minister finansów zawsze chce dobra obywateli. Tylko chuje oddawać nie
    chcą:P

    Shrek

  • 40. Data: 2018-01-29 18:28:05
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 29 Jan 2018 17:45:41 +0100, j...@i...pl

    > To jak to jest? W Polsce ten Leaf jest miejski, ale we Włoszech to
    > auto na autostradę? Weź Ty się chłopie zastanów nad tym co czasami
    > wypisujesz.

    Leaf z maksymalnym zasięgiem 120-160km (acz te nowsze mają więcej, bo nawet
    do 240) jest MIEJSKI a nie autostradowy jak w powyższym filmie tendencyjnie
    próbowali panowie udowadniać. Ale jak trzeba to i na autostradę wjedzie --
    z tym że nie z zadaniem udowodnienia że to gówniane auto z gównianym
    zasięgiem, tylko celem zaplanowanego dojazdu z punktu A do punktu B.

    Z niechęcią, ale odkopałem wcześniejszy film o tym aucie -- okazuje się że
    było sprowadzone ze STANÓW, czyli jest UŻYWANE niewiadomo ile i niewiadomo
    jak. Sam fakt że trafiło do PL jest już podejrzane. :P

    Ergo, jak już wrzucasz materiały, to niech one chociaż mają *podstawową*
    wartość merytoryczną.

    --
    Pozdor
    Myjk