  • 1. Data: 2018-01-28 11:01:30
    Temat: Mały brzdąc tani
    Od: kloi <s...@f...pl>

    W poszukiwaniu małego taniego samochodu na 2 osoby miasto+trasa, długość
    do 4m, zainteresowałem się koreańczykami, kia rio albo i20

    oba pojazdy ~~47tys/zł czy coś lepszego w tej cenie warte pod uwagę?

    fabia odpada bo mi się nie podoba

    mój ideał fiat argo na razie nieosiągalny...a ponieważ stwierdziłem że
    jest bardzo podobny do i20 to czemu nie koreańczyk...

  • 2. Data: 2018-01-28 11:43:06
    Temat: Re: Mały brzdąc tani
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 28-01-2018 o 11:01, kloi pisze:
> [...]
    >
    > mój ideał fiat argo na razie nieosiągalny...a ponieważ stwierdziłem że
    > jest bardzo podobny do i20 to czemu nie koreańczyk...

    Jeśli nie chcesz wozić się po serwisach, to jest to bardzo dobry wybór.
    Na pewno lepszy od Fiata rodem z 3 świata.