  • 41. Data: 2019-03-28 06:52:58
    Temat: Re: Smrodziarze atakują. Czy to jakaś nowa moda?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .03.2019 o 20:59 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > No jak to!?!?! Do mercedesa! BO TAK! :)

    Tak pomyślałem w pierwszej chwili, ale nie znalazłem w interkarsie filtra
    do MB droższego niż 180 PLN.
    Pomyślałem, że Marek S w końcu kupił nowe auto i to o nim pisze...

    TG

  • 42. Data: 2019-03-28 07:34:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 marca 2019 06:55:02 UTC+1 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Tak pomyślałem w pierwszej chwili, ale nie znalazłem w interkarsie filtra
    > do MB droższego niż 180 PLN.
    > Pomyślałem, że Marek S w końcu kupił nowe auto i to o nim pisze...

    Chyba żarty Sobie robisz uważając że Marek kupuje części do Swojego Merca w jakimś
    intercarsie;)
    https://youtu.be/QoSoEsFN0U0?t=233

  • 43. Data: 2019-03-28 08:14:41
    Od: p...@g...com

    prestiz jest bezcenny :-) ale musze przyznac ze jak jezdzilem ze znajomym BMW 5 to
    nie smierdzialo jak poprzedzajace auto chmure wypuscilo ... w zafirze B byl czujnik
    jakosci powietrza i komp sam wlaczal obieg zamkniety a w pasku B7 niestety bieda
    czyli smierdzi ... sprobuje jeszcze weglowego ale ogolnie slabo no i czujnik trzeba
    sprawdzic czy dziala

  • 44. Data: 2019-03-28 08:18:03
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 28 Mar 2019 06:52:58 +0100, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Tak pomyślałem w pierwszej chwili, ale nie znalazłem w interkarsie
    > filtra do MB droższego niż 180 PLN.
    > Pomyślałem, że Marek S w końcu kupił nowe auto i to o nim pisze...

    Ja wstukałem w wyszukiwarkę i maks. co mi wyszło to takie coś:
    http://czesci-sumerc.pl/filtr-aktywny-weglowy-merced
    es-e-klasa-w211.html

    No ale 445 zł to jeszcze daleka droga do 800.

    Mateusz

  • 45. Data: 2019-03-28 08:29:18
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Generalnie taki śmierdzący trup z przodu to coś, co u mnie włącza tryb nie
    > brania jeńców przy wyprzedzaniu, chociaż normalnie spokojny jestem.

    No ja miewam dylemat, czy wyprzedzac na kretej drodze autobus w chmurze
    czarnego dymu czy oddalić się od niego o 50m i dać sięwyprzedzać innym
    smialkom ;)

    --
    Pzdr

  • 46. Data: 2019-03-28 09:04:20
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Czyli, żebym dobrze zrozumiał - poczujesz w kabinie smród i wtedy
    > wyłączasz wentylację i czekasz aż się rozejdzie? :-)

    Szybki jestem :] Rozprowadzanie tego w zamkniętym obiegu z filtrem żeby
    odparowało, trwa podobnie długo.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 47. Data: 2019-03-28 10:05:56
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-03-27 o 21:44, kk pisze:

    > Jak to "nie sprawdzają"?

    Wydech bez homologacji, brak katalizatora, angielski reflektor z przodu,
    popękane przewody hamulcowe, niedziałający klakson, światła ledwo
    jarzące, wyciek oleju - żadne z powyższych nie było przeszkodą do
    przybicia pieczątki w Warszawie i do zobaczenia za rok :-)

  • 48. Data: 2019-03-28 10:06:53
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-03-27 o 15:25, Myjk pisze:
    > Wed, 27 Mar 2019 15:16:28 +0100, robot

    > No nie, ja muszę wąchać cudze smrody.

    Nie ma sprawiedliwości.
    Życie...

  • 49. Data: 2019-03-28 18:03:37
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 27-03-2019 o 23:20, Tomasz Pyra pisze:
> [...]
    8o74pI6WA258_/view?usp=sharing

> [...]
    > gorsze jego spalanie generujące więcej sadzy.
    > Sadza zapycha EGR i DPF, a że naprawienie przyczyny bazowej to zazwyczaj
    > koszt połowy wartości pojazdu, to się EGR i DPF usuwa (bo czyszczenie
    > uchodzi za nieskuteczne, ponieważ bazową przyczyną jest układ wtryskowy).
    > Przy okazji wyprogramowywania w.w., jeszcze się zrobi chip i już gotowy
    > samochód w którym każde wciśnięcie gazu powoduje czarną, śmierdzącą
    > chmurę z tyłu.
    >
    > Dymienie na biało i inny, ale również charakterystyczny zapach palonego
    > oleju silnikowego, to z kolei domena silników turbo z rozklekotaną

    Nie - wszystkich, zwłaszcza takich bez kompresji, bo wyszła.
    Modele które spotykam z smrodem oleju za nimi (ostatnio pani w Corsie B)
    na 100% żadnej turbiny na oczy nie widziały.

  • 50. Data: 2019-03-28 19:24:12
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-03-27 o 12:59, Budzik pisze:

    > Przypomniałem sobie jeszcze jedna sprawe - Ukraincy.
    > Oni rzeczywiście kupuje takie mocno przechodzone strucle i czesto jezdza
    > az to sie do konca nie rozkraczy.

    Ha! I to może być sedno sprawy! Nie pomyślałem o tym.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek