  • 21. Data: 2016-07-05 21:54:53
    Temat: Re: Smatfon jako nawigacja w samochodzie
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-07-05 o 17:10, Cavallino pisze:

    > A co jeśli smartfone ma Windows Phone?

    Automapa na windows w wersji 6.xxx. Dla oszczędnych jest wersja
    na torrentach.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2016-07-06 08:09:34
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2016-07-05 o 19:54, J.F. pisze:

    > Troche dziala.
    > To guglowe w samochodzie tez kiepsko dziala.

    Kiepsko? Próbowałeś?
    Wg mnie działa super.
    Połączenie przez Android Auto tez fajnie się sprawdza :)
    No ale i tak TT lepszy :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Teddy on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 23. Data: 2016-07-06 08:46:28
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 5 Jul 2016 17:27:30 +0200
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > W yanosiku jest tez nawigacja, IMO - dosc dobra, no i z korkami.
    > To juz trzeciej nie trzeba.

    Yanosikowa navi to akurat jedna z ostatnich którą bym polecał. Jak poruszasz się w
    terenie który znasz i chcesz omijać korki, to jeszcze jak cię mogę, ale jak poruszasz
    się wtedy kiedy navi najbardziej potrzebna, czyli w nieznanym terenie, to można się
    władować na niezłą minę. Testowałem w Wawie i kilka razy przedstawiał takie trasy, że
    się za głowę łapałem, a szczytem było jak próbował mnie prowadzić na drugą stronę
    Wisły przez ślimaki Trasy Łazienkowskiej pół roku po ich zamknięciu.

    Osobiście najczęściej z onlineowych używam Google. Ostatnio testowaliśmy trasę po
    Wawie na kilku navi na Andku i iOS, Google najbardziej precyzyjnie określiło czas
    dojazdu, od jakiegoś czasu ma aystetna pasa ruchu, wyznacza alternatywne trasy
    podając ich odległość i czas przejazdu, a do tego jeśli na trasie wydarzy się coś co
    diametralnie zmienia czas dojazdu daje komunikat dźwiękowy i propozycję alternatywy z
    określeniem różnicy czasowej dojazdu.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 24. Data: 2016-07-06 11:25:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Kiepsko? Próbowałeś?
    >Wg mnie działa super.

    Probowalem.
    Jak wlacze silnik, to niestety rozpoznawalnosc cierpi.
    I to w obu programach, bo w obu ten sam mechanizm googla.

    J.

  • 25. Data: 2016-07-06 11:59:42
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-07-04 o 21:35, Paweł Kajak pisze:
    > A Yanosik działa poza granicami kraju? W Niemczech? Austrii? Włochach?
    We Włochach działa na 100% - wczoraj przejeżdżałem, więc wiem :->

    Maciek

  • 27. Data: 2016-07-06 13:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Troche dziala.
    > To guglowe w samochodzie tez kiepsko dziala.

    to guglowe działa naprawde niezle.

    > A ile jechales ?
    > Bo owszem - czasem zdarza mu sie poprowadzic jakas dziwna droga.

    Około 30 minut. google prowadzi ok.

    > Czasem ... cholera wie, moze na tej, co wydaje ci sie lepsza, korek
    > jest. Albo byl.
    > Google informacje o korkach ma IMO slaba.

    nie było.

    > No i w miescie z wyliczeniem czasu przejazdu sobie nie radzi - nie
    > wiem - algorytm ogolnie zly, czy korki zbyt zmienne.

    Nie narzekam. Wiadomo, ze nie zawsze poprowadzi co do minuty ale jest
    bardzo ok.

    > Dlatego jezdze z dwoma. Ale trzecia juz mi sie wydaje zbedna :-)
    >
    > Na dobra sprawe to sporo drog znam i z samym yanosikiem dalbym rade
    >:-)

    Ja tam nie mam czasu na takie zabawy zeby adresy w 2 navi wpisywac.
    Natomiast w navi ogólnie chodzi o to, jak jechac jak sie dróg nie zna... :)

  • 26. Data: 2016-07-06 13:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mirek Ptak n...@n...pl ...

    > Kiepsko? Próbowałeś?
    > Wg mnie działa super.
    > Połączenie przez Android Auto tez fajnie się sprawdza :)
    > No ale i tak TT lepszy :)

    Guglowe ma jeden błąd - czasami znajdzie nie to co trzeba.
    Przykładowo ostatnio wpisuje Połajewo i on znajduje cos 10km dalej.
    Jak wpiszesz Połajewo, Rynek, prowadzi ok.
    Ki czort?

    A jeszcze gorzej jak powiesz przez przyadek ulice ktorej nie ma w danym
    miescie - google znajdzie sobie taka sama w innym miescie i bez ostrzezenia
    tam poprowadzi... Trzeba uwazac.

  • 28. Data: 2016-07-06 13:12:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 6 Jul 2016 11:00:40 +0000 (UTC), w
    <X...@1...0.0.1>, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > to guglowe działa naprawde niezle.

    Googlowe działa poprawnie, jeżeli podasz dokładny adres, np. "Warszawa,
    Piłsudskiego". Bo jak podasz samą nazwę ulicy, to nawet jeżeli jest w mieście w
    którym jesteś, to może prowadzić 200km dalej.

    > Około 30 minut. google prowadzi ok.

    Yanosik jako nawigacja jest wciąż b. słaby.

    > Nie narzekam. Wiadomo, ze nie zawsze poprowadzi co do minuty ale jest
    > bardzo ok.

    Jeździłem z Google kilka miesięcy. Słabe dane trafficowe, wróciłem do
    Naviexperta.

    Google na zakorkowanej autostradzie twardo kazał jechać 80km przez 2h. Więc
    nawet jeżeli dane o korkach ma, to i tak sobie z nimi nie radzi.

  • 29. Data: 2016-07-06 13:18:12
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 06 Jul 2016 13:12:59 +0200
    "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:

    > Googlowe działa poprawnie, jeżeli podasz dokładny adres, np. "Warszawa,
    > Piłsudskiego". Bo jak podasz samą nazwę ulicy, to nawet jeżeli jest w mieście w
    > którym jesteś, to może prowadzić 200km dalej.

    Nie zdarzyło mi się, a wpisuję samą ulicę, ewentualną miejscowość doprecyzowuję z
    podanej przez Googla listy.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 30. Data: 2016-07-06 13:21:03
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 6 Jul 2016 11:00:40 +0000 (UTC)
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > A jeszcze gorzej jak powiesz przez przyadek ulice ktorej nie ma w danym
    > miescie - google znajdzie sobie taka sama w innym miescie i bez ostrzezenia
    > tam poprowadzi... Trzeba uwazac.

    Tak zwany trzeci rodzaj prawdy. Jak wpisujesz nazwę ulicy, to wyświetla ci listę
    miast i miejscowości z taką ulicą i porządaną trzeba sobie wybrać, jak ktoś nie
    patrzy na to co się dzieje na ekranie podczas wpisywania, to może mieć pretensje
    jedynie do siebie.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń