  • 11. Data: 2016-07-05 16:20:14
    Temat: Re: Smatfon jako nawigacja w samochodzie
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Paweł Kajak" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:nlebn8$qa0$1@mx1.internetia.pl...
    > Witajcie.
    >
    > Przejrzałem wątki z trzech ostatnich miesięcy i dalej nie chce mi się
    > już grzebać :-) ....
    >
    > Czy można wykorzystać smartfon jako nawigację bez dostępu do
    > internetu? Nie zna się na tym, więc jeśli ktoś z Was miał już
    > możliwość używania smartfonu (mam Samsunga S4)jako nawigacji to proszę
    > o wytłumaczenie mi jak krowie na rowie, jak to zrobić. Jadę pod koniec
    > lipca do Włoch i chciałbym spróbować pojechać bez mapy papierowej :-)

    IGo. Kupić się nie da, (a może już się da?), ale da się ściągnąć. Mapy
    co kwartał mniej więcej. Instalacja wymaga roota, no i trochę miejsca na
    karcie. Ale warto.

    --
    Yogi(n)

  • 12. Data: 2016-07-05 17:10:08
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05.07.2016 o 01:05, PlaMa pisze:

    > Czemu nie Nokia HERE? Offline i jeszcze niedawno miała rewelacyjne opinie.

    Mam Here Drive+.
    Bardzo kiepski program, nie umywa się do porządnych nawigacji w rodzaju
    I-go.
    Jeśli smartphone nie jest na Windows Phone, na którego I-go niet, to
    wolałbym jednak ściągnąć i zainstalować właśnie I-go.
    To samo zresztą mam w wbudowanej nawigacji w Dusterze, tyle że z nieco
    inną skórką - sprawdza się jeszcze lepiej niż w smartfonie.

  • 13. Data: 2016-07-05 17:10:55
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05.07.2016 o 15:57, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Paweł Kajak" napisał w wiadomości grup
    >
    > Zainstalowac jedno z ponizszych:
    > -Mapfactor,
    > -Be On Road,
    > -Osmand

    A co jeśli smartfone ma Windows Phone?

  • 14. Data: 2016-07-05 17:11:53
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05.07.2016 o 17:20, Yogi(n) pisze:

    > Użytkownik "Paweł Kajak" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > IGo. Kupić się nie da, (a może już się da?), ale da się ściągnąć. Mapy
    > co kwartał mniej więcej. Instalacja wymaga roota,

    Ale na czymś konkretnym?
    Bo syna na zwykłych szajsungach z androidem. w rodzaju young, po prostu
    puszcza instalację i działa.

  • 15. Data: 2016-07-05 17:21:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PlaMa" napisał w wiadomości

    >Czemu nie Nokia HERE? Offline i jeszcze niedawno miała rewelacyjne
    >opinie.

    Bo mam zle doswiadczenia.
    Ale to jeszcze z czasow Symbiana, moze teraz nadaje sie do uzytku.

    J.

  • 16. Data: 2016-07-05 17:27:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >Ja co prawda po Polsce jeżdżę na dwóch ekranach.
    >Na pierwszym normalnie nawigacja - zakręty (np. automapa)
    >Na drugim szerszy plan (np. google maps czy coś offline)

    Automapa, przynajmniej w wersji WinCE, ma imo bardzo dobry
    automatyczny zoom.
    Mozna sobie widziec szerszy plan, a przed zakretami automatycznie
    pokaze dokladnie.

    >Oczywiście jeszcze zainstalowany yanosik ale to chyba oczywista
    >oczywistość. :-)

    W yanosiku jest tez nawigacja, IMO - dosc dobra, no i z korkami.
    To juz trzeciej nie trzeba.

    Ale poza krajem sie nie sprawdzi.

    >No i zasada ograniczonego zaufania do nawigacji :-)

    I papierowy atlas w schowku. Zeby nie bylo, ze blyslo, trzaslo,
    zgaslo, a ja wiem tylko, ze jestem gdzies miedzy Warszawa a Rzymem :-)

    J.

  • 17. Data: 2016-07-05 17:41:40
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    wiadomości news:nlginp$rrf$3@node1.news.atman.pl...

    > Ale na czymś konkretnym?
    > Bo syna na zwykłych szajsungach z androidem. w rodzaju young, po
    > prostu puszcza instalację i działa.

    Mam HTC 500 i HTC 530, na obu wymaga roota do instalacji.

    --
    Yogi(n)

  • 18. Data: 2016-07-05 17:55:41
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05.07.2016 o 18:21, J.F. pisze:

    > Bo mam zle doswiadczenia.
    > Ale to jeszcze z czasow Symbiana, moze teraz nadaje sie do uzytku.

    Nie nadaje się.
    Chyba że zastępczo na wakacje.

  • 19. Data: 2016-07-05 19:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > W yanosiku jest tez nawigacja, IMO - dosc dobra, no i z korkami.
    > To juz trzeciej nie trzeba.

    Probowałem ostatnio.
    Nie działa dyktowaniem trzeba wpisywac z klawiatury.
    Chciał mnie poprowadzić droga 45 minut, podczas, kiedy google maps prowadzi
    29 minut.
    Z dalszych testów zrezygnowałem i właczam tylko dla bezpieczesntwa
    portfelam, jak wiem gdzie jechac.

  • 20. Data: 2016-07-05 19:54:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Probowałem ostatnio.
    >Nie działa dyktowaniem trzeba wpisywac z klawiatury.

    Troche dziala.
    To guglowe w samochodzie tez kiepsko dziala.

    >Chciał mnie poprowadzić droga 45 minut, podczas, kiedy google maps
    >prowadzi
    >29 minut.

    A ile jechales ?
    Bo owszem - czasem zdarza mu sie poprowadzic jakas dziwna droga.

    Czasem ... cholera wie, moze na tej, co wydaje ci sie lepsza, korek
    jest. Albo byl.
    Google informacje o korkach ma IMO slaba.

    No i w miescie z wyliczeniem czasu przejazdu sobie nie radzi - nie
    wiem - algorytm ogolnie zly, czy korki zbyt zmienne.

    >Z dalszych testów zrezygnowałem i właczam tylko dla bezpieczesntwa
    >portfelam, jak wiem gdzie jechac.

    Dlatego jezdze z dwoma. Ale trzecia juz mi sie wydaje zbedna :-)

    Na dobra sprawe to sporo drog znam i z samym yanosikiem dalbym rade
    :-)

    J.