eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSluchawki Bluetooth › Re: Sluchawki Bluetooth
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Rafał Łukawski <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Sluchawki Bluetooth
    Date: Fri, 10 Sep 2010 16:33:31 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 23
    Message-ID: <i6dfjv$qk4$1@news.onet.pl>
    References: <i68g18$m41$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello087207219094.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1284129215 27268 87.207.219.94 (10 Sep 2010 14:33:35 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Sep 2010 14:33:35 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.2.9)
    Gecko/20100825 Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.3
    In-Reply-To: <i68g18$m41$1@news.onet.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 100910-0, 2010-09-10), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1180693
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-09-08 19:09, 2late wrote:
    > Witam,
    >
    > I przepraszam bo to raczej off-topic ale nie bardzo wiem gdzie zapytac.
    > Sluchawki bezprzewodowe (bluetooth) Jabra BT8010 podlaczone do Smartfona
    > z Windows Mobile, podczas sluchania muzyki, zaczely mi dzisiaj wibrowac,
    > jak zwykle, gdy przychodzi polaczenie. Tylko ze to nie bylo polaczenie i
    > jak zaczely tak wibrowaly z 15 minut mimo rozlaczenia z telefonem i
    > wylaczenia samych sluchawek. Potem sie jakos wylaczyly ale jak tylko
    > przesune wlacznik na 'ON' znowu sobie wibruja. Bateria juz dawno sie
    > wyczerpala a one wibruja jak tylko je wlacze. ;)
    > Co z tym fantem zrobic, moze ktos ma jakies doswiadczenie z takimi
    > przypadkami albo skieruje mnie w jakies konkretne miejsce w sieci.
    > Google nie daje rady, wysypuje mase linkow nie zwiazanych z tematem.
    >

    Hmm - support producenta nie daje rady ? Aczkolwiek w takich
    przypadkach nigdy nie wiadomo co jest przyczyna inicjator (telefon) lub
    odbiornik (sluchawka). Warto sprawdzic z innym telefonem.

    pozdr.
    Rafał
    http://luktronik.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: