  • 41. Data: 2009-01-19 19:10:16
    Temat: Re: Ślub w Lublinie 20.06.2009 - kto sfotografuje ?
    Od: gervee <g...@g...com>

    On 19 Sty, 10:38, "http://wszystkoplynie.blogspot.com/"
    <M...@g...com> wrote:

    > akurat zajmuje sie pozyskiwaniem tych srodkow i - uwierz mi - latwiej
    > sfinansowac aparat fotograficzny niz pensjonat, slowo ;)

    No to podziel się tą wiedzą :) a pewnie znajdzie się kilku chętnych.
    Rafał

  • 42. Data: 2009-01-19 19:35:43
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    d'plus pisze:

    > byś się zdziwił. pani krysia nie, ale zawsze się znajdzie ktoś "znajomy".

    Szkoda, że w firmach, które ja obsługuje takich znajomych nie ma...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 43. Data: 2009-01-21 07:35:48
    Od: d'plus <d...@t...pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Szkoda, że w firmach, które ja obsługuje takich znajomych nie ma...

    to chyba nie szkoda w takim razie?

    ps. ja adminuję systemami księgowymi i bazami oracle w ramach fuchy.
    mi na szczęście nie grozi znajomy pani krysi :D

  • 44. Data: 2009-01-21 07:36:56
    Od: d'plus <d...@t...pl>

    Kryhu pisze:
    > zkruk [Lodz] pisze:
    >
    > Hej

    > Niestety żadnego ;(
    > Znam takich co mają i wcale nie są z wybrzeża, unia płaci i interes się
    > kręci.

    podobno w ameryce rozdają samochody :)

  • 45. Data: 2009-01-21 10:35:18
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    d'plus pisze:

    Hej

    > podobno w ameryce rozdają samochody :)

    Wbrew pozorom w dzisiejszej sytuacji nie jest to dowcip
    Znajoma kupowała ostatnio w jueseju jakieś nowe Volvo z likwidowanego
    salonu za 50% ceny.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 46. Data: 2009-01-21 21:33:52
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    d'plus pisze:
    > to chyba nie szkoda w takim razie?

    No... nie - przynajmniej można dorobić na waciki, a nie na bułeczki.
    Ale nie lubię robić rzeczy głupich.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /boję się wejść do toalety albowiem wydaje mi się, że siedzi tam
    terrorysta.../

  • 47. Data: 2009-01-22 10:23:32
    Od: "http://wszystkoplynie.blogspot.com/" <M...@g...com>

    On 19 Sty, 20:10, gervee <g...@g...com> wrote:

    > No to podziel się tą wiedzą :) a pewnie znajdzie się kilku chętnych.
    > Rafał

    W zwiazku z pytaniami na skrzynce :)

    Zeby pozyskac dofinansowanie na zakup sprzetu foto mozliwe sa
    nastepujace opcje:

    - dofinansowanie nowootwieranej DG - uzyskiwane w twoim UP (Urzedzie
    Pracy). Najprostsze, akurat za chwile wystartuje, mozna dostac 5
    srednich krajowych (okolo 15 000 PLN).
    - dofinansowanie nowootwieranej DG - uzyskiwane u "operatora"
    poddzialania 6.2 PO KL. W twoim wojewodztwie/okolicy jest taki podmiot
    albo zaraz bedzie - sprawdz na stronach twojego Urzedu
    Marszalkowskiego (badz MJWPU, jesli jestes z Mazowsza). Szukaj listy
    podmiotow realizujacych dzialanie 6.2. Te podmioty przyznaja dotacje
    na start DG i wsparcie pomostowe, do 40 000 PLN
    - dofinansowanie nowotwieranej/startujacej DG, podobnie - okolo 40 000
    PLN w ramach RPO, szukaj informacji na stronach swojego urzedu
    Marszalkowskiego / MJWP
    - dofinansowanie istniejacej dzialalnosci (sprzetowe, licencje,
    oprogramowanie, inwestycyjne) - a to juz ci nie powiem z marszu co i
    jak, bo to zawsze kwestia indywidualna i kombinatoryka stosowana.

    W pierwszych dwoch opcjach musisz sie utrzymac rok na rynku, z malym
    ZUSem. Pierwsza opcja jest najprostsza, i najlatwiej dostac kase jak
    sie dzis zakrecisz.

    Pozdro
    Marcin

  • 48. Data: 2009-01-22 15:33:20
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

    Użytkownik "Kryhu" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Tak się wszyscy nabijacie, wychodzicie z założenia że z 1-2 ślubów miesięcznie
    > trzeba się utrzymać?
    > Kto z Was robi kompletne śluby za więcej niż 2k nie licząc albumów i odbitek,
    > tak za same zdjęcia?

    a to jest jakiś problem dla Ciebie, że są tacy, którzy robią 4 śluby miesięcznie
    i z tego żyją?

  • 49. Data: 2009-01-22 15:39:03
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

    Użytkownik "basti78" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > moze zbytnio upraszczam, ale nie wzbudziłby mojego zaufania fotograf, który ma
    > pusty kalendarz........

    buahahaha, i jak byś rozmawiał z fotografem?
    prosze mi pokazać Pana kalendarz, bo jesli jest pusty, to Pan nie wzbudza mojego
    zaufania?

  • 50. Data: 2009-01-22 15:48:57
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    basti78 pisze:
    > moze zbytnio upraszczam, ale nie wzbudziłby mojego zaufania fotograf,
    > który ma pusty kalendarz........

    Oj, nie wzbudzam zaufania... :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /tak, proszę państwa, wygląd też się liczy.../