  • Data: 2009-12-16 01:14:33
    Temat: Sklepy z elektroniką w Warszawie
    Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przekopuję internet w poszukiwaniu sklepów na terenie warszawy. Czemu?
    bo liczy sie odbiór osobisty a zamawiam tanie rzeczy jak również nie
    lubię czekać na przesyłki.

    Otóż przekopałem chyba wszystkie sklepy na WGE pod GUSem, mało z nich ma
    swoje strony internetowe wiec nie można sprawdzić czy cokolwiek maja.
    Na wolumenie nie diabla nie idzie sprawdzić jakie firmy stacjonują i co
    mniej więcej maja w swojej ofercie.
    Innych firm właściwiej nie znalazłem.
    Czyżby Było AVT i długo długo nic? Fakt w AFT maja niemal wszystko ale
    raz ze ceny nie są najniższe a lokalizacja nieco na wygwizdowie (ale to
    da sie przeżyć).
    Czyby w tak dużym mieście jak Warszawa był właściwie 3 centra
    elektroniczne? Bo nie ma gdzie szukać części.