  • Data: 2009-12-16 07:44:02
    Temat: Re: Sklepy z elektroniką w Warszawie
    Od: "news..pl" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W Rzęchowie bardzo dobrze zaopatrzone są, ale sumarycznie - jakby ze
    > wszystkich towar pozbierał, to nawet pełny szereg oporników do 100komów by
    > poskładał...
    E tam, szereg to nawet u Rudka poskładasz, jeśli czegoś brak na miejscu to
    zestawów AVT i procesorów w rozsądnych cenach, przy pojedyńczch sztukach
    można przeżyć ale jak seria to juz kurier się opłaca. Drugim brakiem w
    Rzeszowie jest mały asortyment SMD.
    Nie wiem jak działa Elfa w Warszawie, zamawiałem u nich conieco, ale zawsze
    kurierem, mają coś na stanie na miejscu czy są tylko buforek dla przesyłek
    ze Szwecji ?.
    Piotr