  • Data: 2009-12-16 01:49:25
    Temat: Re: Sklepy z elektroniką w Warszawie
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Czyby w tak dużym mieście jak Warszawa był właściwie 3 centra
    > elektroniczne? Bo nie ma gdzie szukać części.

    Niestety to wlasciwie prawda. Do tego chodza niepokojace sluchy, ze
    Wolumen jest malo jewropejski i HGW go zlikwiduje. Glupio jak czesci do
    mnie jada z Lodzi, albo z Krakowa, ale co zrobic.
    Jest jeszcze sklepik na ul. Promenada (to samo co na WGE pod GUSem, ale
    maja tez czasem ciekawe starocie), byl tez sklepik na Okrzei, ale gdzies
    sie przeniosl (ktos wie gdzie?), jest jeszcze Slawmir (Dzierzoniowska),
    byl tez sklep na Kolejowej (jest jeszcze?).

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa