  • 1. Data: 2021-06-25 10:45:15
    Temat: Sklep z akumulatorkami na Ursynowie?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Potrzebuję na cito nazwę lub adres sklepu z akumulatorkami i bateriami mającego punkt
    odbioru na Ursynowie (bateria do Kindle).
    (dodawałem do zakładek - ale diabeł ogonem przykrył, google nie pomaga)

  • 2. Data: 2021-06-25 11:14:58
    Temat: Re: Sklep z akumulatorkami na Ursynowie?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 25.06.2021 o 10:45, ąćęłńóśźż pisze:
    > Potrzebuję na cito nazwę lub adres sklepu z akumulatorkami i bateriami
    > mającego punkt odbioru na Ursynowie (bateria do Kindle).
    > (dodawałem do zakładek - ale diabeł ogonem przykrył, google nie pomaga)

    Z dostawą na jutro kupisz na allegro. :)

    MJ

  • 3. Data: 2021-06-25 11:28:38
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Może, ale akurat jadę na Ursynów ;-)
    I wziąłbym ze sobą sprzęt, żeby na poczekaniu sprawdzić rozmiar.

    -----

  • 4. Data: 2021-06-25 11:31:51
    Od: Marvin <n...@s...com>

> [...]
    > mającego punkt odbioru na Ursynowie (bateria do Kindle).
    > (dodawałem do zakładek - ale diabeł ogonem przykrył, google nie pomaga)

    Był taki na Natolinie, ale chyba niedawno się zamknął.
    M.

  • 5. Data: 2021-06-25 12:49:36
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Może to właśnie ten?
    A nie przenieśli się na Bukowińską (z tym że w tym na Bukowińskiej piszą, iż na czas
    Covid nawet nie wydają towaru na miejscu)?

    Długo szukałem markowego aku - o podwyższonej pojemności - do Kindle 3G.
    No i 19,90 zł za kuriera ma jakiś wpływ na cenę.

    -----

  • 6. Data: 2021-06-26 01:27:41
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2021-06-25 o 10:45, ąćęłńóśźż pisze:
    > Potrzebuję na cito nazwę lub adres sklepu z akumulatorkami i bateriami
    > mającego punkt odbioru na Ursynowie (bateria do Kindle).
    > (dodawałem do zakładek - ale diabeł ogonem przykrył, google nie pomaga)

    Gustaf
    https://gustaf.pl/kontakt

  • 7. Data: 2021-06-26 08:45:53
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wielkie dzięki, to może być potrzebny sklep.
    Pytanie:
    Czy wierzyć w zwiększoną pojemność baterii do Kindle 3G:
    https://gustaf.pl/akumulatory-do-tabletow-i-czytniko
    w-ksiazek-225177/3536-amazon-kindle-3-170-1032-00-35
    00mah-1295wh-li-polymer-37v-cameron-sino-48941281377
    19.html
    w porównaniu ze standardową?
    https://gustaf.pl/akumulatory-do-tabletow-i-czytniko
    w-ksiazek-225177/1273-amazon-kindle-3-s11gtsf01a-190
    0mah-703wh-li-polymer-37v-cameron-sino-4894128036722
    .html

    -----

  • 8. Data: 2021-06-26 19:10:37
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2021-06-26 o 08:45, ąćęłńóśźż pisze:
    > Czy wierzyć w zwiększoną pojemność baterii do Kindle 3G:

    Myślę, że można. Bateria mojej kamery (nowa fabryczna) pozwalała na ok.
    20 min nagrania. Kupiłem w Gustaf 3 razy większą i pojemnościowo i
    gabarytowo. Okazało się, że mogę filmować... 3 godz. Gość dba o jakość.
    Tanio nie jest, ale są to prawdziwe mAh, a nie chińskie;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 9. Data: 2021-06-28 10:06:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 26 Jun 2021 08:45:53 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    w-ksiazek-225177/1273-amazon-kindle-3-s11gtsf01a-190
    0mah-703wh-li-polymer-37v-cameron-sino-4894128036722

    Cameron Sino, to jest juz jakas marka, choc tylko chinska :-)
    Ale obie bateryjki CS.

    Wymiary te same?

    Normalnie bym sie nie spodziewal dwukrotnego wzrostu pojemnosci,
    ale jakas lepsza technologia, plus ciensza obudowa, plus to X-longer
    ... moze i naprawde maja ponad 3300 mAh.

    J.

  • 10. Data: 2021-06-28 10:15:43
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No właśnie te same, stąd wątpliwości - a Kindle generalnie gabarytowo bardzo cienki
    jest.

    -----