  • 51. Data: 2011-09-28 10:45:55
    Temat: Re: Skąd ta niechęć producentów do wyświetlaczy biegów?
    Od: "doomin13" <d...@g...com>

    pewnie tak :)
    miedzygazy to chyba w rusku ostatni raz stosowalem ale tylko po to by sie
    przekonac ze to bez sensu i celu jest :)
    w nowoczesnym motocyklu to jakas paranoia musi byc :) jakbym mial w swoim
    supermociaku miedzygazy stosowac to by toru niestarczylo :)

    doomin13
    smc660
    vtr1000

  • 52. Data: 2011-09-28 10:46:48
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-28 12:37, doomin13 pisze:

    > Ciekawe skad bedziesz wiedzial jakie masz obroty przed puszczeniem sprzegla???

    Ale ja nie wciskam sprzegla przed wejsciem w zakret... W zakrecie
    czasami wciskam, ale to wtedy jak na blocie jade w poprzek jezdni, a
    wypadniecie grozi upadkiem kilkadziesiat metrow w dol zbocza.

    > wyswietlacz sluzy glownie do tego zeby przy redukcji po ostrym hamowaniu
    > wiedziec do jakiego biegu zredukowales wchodzac w zakret, jak juz puscisz
    > sprzeglo i zobaczysz jakie masz obroty to jest po jablkach :)

    Aaa, czyli tak do sportowego zapierdalania. To juz wiem czemu nie widze
    potrzeby posiadania takiego fjuczera. Na razie pracuje nad pozycja, jak
    ja ogarne to bede myslal nad ostrym hamowaniem z redukcjami ;>

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 53. Data: 2011-09-28 10:50:49
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    > Aaa, czyli tak do sportowego zapierdalania. To juz wiem czemu nie widze
    > potrzeby posiadania takiego fjuczera. Na razie pracuje nad pozycja, jak
    > ja ogarne to bede myslal nad ostrym hamowaniem z redukcjami ;>

    Oj, to długa droga przed Tobą. ;)

    Przyznam, ze zmroziło mnie, gdy czytałem, że masz uślizgi na błocie nad
    kilkudziesięciometrowymi przepaściami. Gdzie takie rzeczy?

  • 54. Data: 2011-09-28 10:54:31
    Od: "doomin13" <d...@g...com>

    "Roman Niewiarowski" <n...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]

    > wciskam, ale to wtedy jak na blocie jade w poprzek jezdni, a wypadniecie
    > grozi upadkiem kilkadziesiat metrow w dol zbocza.

    No dobra ale jakos redukujesz przed zakretem biegi? Glownie wyswietlacz
    przydaje sie przy redukcji o kilka w dol, w moim kacie jest powazna roznica
    czy wejde w zakret 90 stopni na trojce czy dwojce (po prostu na trojce albo
    zgasnie albo sie ledwie wygrzebie z pomoca sprzegla), zazwyczaj liczysz o te
    trzy w dol z piatki ale czasem w ferworze jazdy nie i wtedy przydalby sie
    wyswietlacz. Na elastycznej maszynie i przy turystycznej jezdzie nie ma on
    sensu a akcje typu wbijanie nieistniejacej "szostki", albo "siodemki" to
    tylko na poczatku jazdy danym egzemplarzem, potem juz widzisz ze masz takie
    czy inne obroty i predkosc, albo slyszysz (moja vtr ma taki inny przydzwiek
    przy "szostce"

    pozdr,
    doomin13
    smc660
    vtr1000

  • 55. Data: 2011-09-28 10:58:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-28, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Przyznam, ze zmroziło mnie, gdy czytałem, że masz uślizgi na błocie nad
    > kilkudziesięciometrowymi przepaściami. Gdzie takie rzeczy?

    Jak to gdzie? W Krakowie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 56. Data: 2011-09-28 10:59:03
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Marcin N napisał(a):
    > Gdzie takie rzeczy?

    Pod Makdonaldem na BoraBora.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 57. Data: 2011-09-28 11:00:04
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-28, doomin13 <d...@W...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > wiedziec do jakiego biegu zredukowales wchodzac w zakret, jak juz puscisz
    > sprzeglo i zobaczysz jakie masz obroty to jest po jablkach :)

    A skad bedziesz wiedzial jakie masz obroty gdy zredukujesz do dwojki?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 58. Data: 2011-09-28 11:00:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-28, doomin13 <d...@g...com> wrote:
> [...]
    > w nowoczesnym motocyklu to jakas paranoia musi byc :) jakbym mial w swoim
    > supermociaku miedzygazy stosowac to by toru niestarczylo :)

    Koniecznie musisz to powiedziec zawodnikom MotoGP, oni jeszcze o tym nie
    wiedza.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 59. Data: 2011-09-28 11:02:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-28, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Obawiam się, że zostaniesz za chwilę pożarty przez zawodowców, jako że
    > nie powinno się redukować biegów seriami bez międzygazów i innych
    > skomplikowanych czynności. A już jazda na luzie motocyklem - zakrawa na
    > profanację.

    Skoro miedzygaz jest dla Ciebie skomplikowana czynnoscia i nie ogarniasz
    biegow moze warto sie podszkolic w tym temacie? Jakies diwidi z
    internetu albo cus? Redukowanie seriami bez miedzygazow? Lubie swoje
    sprzeglo.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 60. Data: 2011-09-28 11:06:28
    Od: "doomin13" <d...@g...com>

    "AZ" <a...@g...com> wrote in message

    > Redukowanie seriami bez miedzygazow? Lubie swoje
    > sprzeglo.

    ciekawe co mu sie dzieje przy redukcji bez miedzygazu ??? jesli juz to chyba
    skrzyni to moze tylko szkodzic, nie?

    pozdr,
    doomin13
    smc660