eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleSkąd ta niechęć producentów do wyświetlaczy biegów?Re: Skąd ta niechęć producentów do wyświetlaczy biegów?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "doomin13" <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Skąd ta niechęć producentów do wyświetlaczy biegów?
    Date: Wed, 28 Sep 2011 12:54:31 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 27
    Message-ID: <j5uud6$ssq$1@inews.gazeta.pl>
    References: <j56q70$5ul$1@news.onet.pl>
    <c...@h...googlegroups.com>
    <j56t1d$if8$1@news.onet.pl> <j56u5h$mmk$1@inews.gazeta.pl>
    <j56vsq$tro$1@news.onet.pl> <j571e4$3ra$1@news.onet.pl>
    <4e82e8f9$0$2505$65785112@news.neostrada.pl>
    <j5utde$pjs$1@inews.gazeta.pl>
    <4e82fb14$0$2504$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-133-198.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1317207270 29594 77.253.133.198 (28 Sep 2011 10:54:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Sep 2011 10:54:30 +0000 (UTC)
    Importance: Normal
    In-Reply-To: <4e82fb14$0$2504$65785112@news.neostrada.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-User: doomin13.1
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:646180
    [ ukryj nagłówki ]



    "Roman Niewiarowski" <n...@p...onet.pl> wrote in message
    news:4e82fb14$0$2504$65785112@news.neostrada.pl...
    > W dniu 2011-09-28 12:37, doomin13 pisze:

    > Ale ja nie wciskam sprzegla przed wejsciem w zakret... W zakrecie czasami
    > wciskam, ale to wtedy jak na blocie jade w poprzek jezdni, a wypadniecie
    > grozi upadkiem kilkadziesiat metrow w dol zbocza.

    No dobra ale jakos redukujesz przed zakretem biegi? Glownie wyswietlacz
    przydaje sie przy redukcji o kilka w dol, w moim kacie jest powazna roznica
    czy wejde w zakret 90 stopni na trojce czy dwojce (po prostu na trojce albo
    zgasnie albo sie ledwie wygrzebie z pomoca sprzegla), zazwyczaj liczysz o te
    trzy w dol z piatki ale czasem w ferworze jazdy nie i wtedy przydalby sie
    wyswietlacz. Na elastycznej maszynie i przy turystycznej jezdzie nie ma on
    sensu a akcje typu wbijanie nieistniejacej "szostki", albo "siodemki" to
    tylko na poczatku jazdy danym egzemplarzem, potem juz widzisz ze masz takie
    czy inne obroty i predkosc, albo slyszysz (moja vtr ma taki inny przydzwiek
    przy "szostce"

    pozdr,
    doomin13
    smc660
    vtr1000


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: