eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle › Skąd ta niechęć producentów do wyświetlaczy biegów?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 87

  • 61. Data: 2011-09-28 11:08:14
    Temat: Re: Skad ta niechec producentów do wyswietlaczy biegów?
    Od: "doomin13" <d...@g...com>

    "AZ" <a...@g...com> wrote in message
    news:j5uup9$cd0$15@node2.news.atman.pl...

    > Koniecznie musisz to powiedziec zawodnikom MotoGP, oni jeszcze o tym nie
    > wiedza.

    Oni tak robia??? nie wiedzialem, wyzsza szkola jazdy :) ja nie widze jakos
    potrzeby

    pozdr,
    doomin13
    smc660
    vtr1000


  • 62. Data: 2011-09-28 11:09:46
    Temat: Re: Skąd ta niechęć producentów do wyświetlaczy biegów?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-28, doomin13 <d...@g...com> wrote:
    >
    > ciekawe co mu sie dzieje przy redukcji bez miedzygazu ??? jesli juz to chyba
    > skrzyni to moze tylko szkodzic, nie?
    >
    Przy puszczeniu sprzegla musi wyrownac obroty silnika a takie zrzucenie
    3 biegow bez miedzygazu i rozpedzenie silnika z 1krpm do np 5krpm to
    wiecej niz wyrownanie kosmetycznej roznicy po redukcji z miedzygazem.
    Nie wspominajac o klach w skrzyni.

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 63. Data: 2011-09-28 11:10:16
    Temat: Re: Skad ta niechec producentów do wyswietlaczy biegów?
    Od: "doomin13" <d...@g...com>

    "AZ" <a...@g...com> wrote in message
    news:j5uunk$cd0$14@node2.news.atman.pl...
    >>
    > A skad bedziesz wiedzial jakie masz obroty gdy zredukujesz do dwojki?

    A gdzie ja napisalem ze mi ta informacja potrzebna? taki zakret przechodze
    na dwojce i to wiem :)

    pozdr,
    doomin13
    vtr1000


  • 64. Data: 2011-09-28 11:10:55
    Temat: Re: Skąd ta niechęć producentów do wyświetlaczy biegów?
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-09-28 13:00, AZ pisze:
    > On 2011-09-28, doomin13<d...@g...com> wrote:
    >> pewnie tak :)
    >> miedzygazy to chyba w rusku ostatni raz stosowalem ale tylko po to by sie
    >> przekonac ze to bez sensu i celu jest :)
    >> w nowoczesnym motocyklu to jakas paranoia musi byc :) jakbym mial w swoim
    >> supermociaku miedzygazy stosowac to by toru niestarczylo :)
    >>
    > Koniecznie musisz to powiedziec zawodnikom MotoGP, oni jeszcze o tym nie
    > wiedza.


    Oni nie wiedzą też, że niepotrzebnie wychylają ciało do zakrętu. Czyż
    nie? ;)


  • 65. Data: 2011-09-28 11:14:27
    Temat: Re: Skąd ta niechęć producentów do wyświetlaczy biegów?
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-09-28 13:09, AZ pisze:
    > On 2011-09-28, doomin13<d...@g...com> wrote:
    >>
    >> ciekawe co mu sie dzieje przy redukcji bez miedzygazu ??? jesli juz to chyba
    >> skrzyni to moze tylko szkodzic, nie?
    >>
    > Przy puszczeniu sprzegla musi wyrownac obroty silnika a takie zrzucenie
    > 3 biegow bez miedzygazu i rozpedzenie silnika z 1krpm do np 5krpm to
    > wiecej niz wyrownanie kosmetycznej roznicy po redukcji z miedzygazem.
    > Nie wspominajac o klach w skrzyni.

    O! Ciekawa rzecz (dla mnie):
    Czy zredukowanie 3 biegów pod rząd (np. z 5 na 2 bez puszczania
    sprzęgła) i zrównanie obrotów przed puszczeniem sprzęgła na drugim biegu
    - jest w jakiś sposób szkodliwe?


  • 66. Data: 2011-09-28 11:15:39
    Temat: Re: Skad ta niechec producentów do wyswietlaczy biegów?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-28, doomin13 <d...@g...com> wrote:
    >
    > Oni tak robia??? nie wiedzialem, wyzsza szkola jazdy :) ja nie widze jakos
    > potrzeby
    >
    http://www.youtube.com/watch?v=huGexZrovco

    Np. w 0:50 #34

    A potrzeba taka jak nie wyjebanie sie przy uslizgu tylu jak sie nie ma
    sprzegla antyhoppingowego czy nawet tak prozaiczna jak zuzycie tylnej
    opony.
    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 67. Data: 2011-09-28 11:19:43
    Temat: Re: Skad ta niechec producentów do wyswietlaczy biegów?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-28, doomin13 <d...@g...com> wrote:
    >
    > A gdzie ja napisalem ze mi ta informacja potrzebna? taki zakret przechodze
    > na dwojce i to wiem :)
    >
    Czyli jak widac sa dwie techniki ;-)

    U mnie wyglada to tak:
    - zakret
    - ocena jak szybko moge zakret przejechac
    - hamowanie wraz z redukcjami i miedzygazami
    - zakret

    Czyli przy hamowaniu na biezaco wiem czy mam odpowiedni bieg i nie
    potrzebny mi wyswietlacz. Hamujac a na samym koncu zrzucajac biegi to
    faktycznie moze byc problem i mozna sie pogubic.

    A przy zapierdalaniu nie ma czasu na patrzenie w zegary, mi by tylko
    shift light sie przydal ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 68. Data: 2011-09-28 11:22:04
    Temat: Re: Skąd ta niechęć producentów do wyświetlaczy biegów?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-28, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
    >
    > O! Ciekawa rzecz (dla mnie):
    > Czy zredukowanie 3 biegów pod rząd (np. z 5 na 2 bez puszczania
    > sprzęgła) i zrównanie obrotów przed puszczeniem sprzęgła na drugim biegu
    > - jest w jakiś sposób szkodliwe?
    >
    No przeciez zamykasz gaz, obroty spadaja, puszczajac sprzeglo wykonuje
    ono poslizg i wyrownuje obroty silnika do wartosci odpowiadajacej
    predkosci na danym biegu. Redukujac z miedzygazem, podbijasz obroty i
    przy puszczeniu sprzegla silnik juz kreci sie w miare odpowiednio dla
    danego biegu. Nie wspominajac tu o sprezynach w sprzegle, skrzyni czy
    napedzie.

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 69. Data: 2011-09-28 11:23:04
    Temat: Re: Skąd ta niechęć producentów do wyświetlaczy biegów?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-28, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
    >
    > Oni nie wiedzą też, że niepotrzebnie wychylają ciało do zakrętu. Czyż
    > nie? ;)
    >
    Nie wiem, ale nie widzialem zadnego na ZZR 1200.

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 70. Data: 2011-09-28 11:24:16
    Temat: Re: Skad ta niechec producentów do wyswietlaczy biegów?
    Od: "doomin13" <d...@g...com>

    "AZ" <a...@g...com> wrote in message
    news:j5uv9q$cd0$18@node2.news.atman.pl...
    > On 2011-09-28, doomin13 <d...@g...com> wrote:
    >>
    >> ciekawe co mu sie dzieje przy redukcji bez miedzygazu ??? jesli juz to
    >> chyba
    >> skrzyni to moze tylko szkodzic, nie?
    >>
    > Przy puszczeniu sprzegla musi wyrownac obroty silnika a takie zrzucenie
    > 3 biegow bez miedzygazu i rozpedzenie silnika z 1krpm do np 5krpm to
    > wiecej niz wyrownanie kosmetycznej roznicy po redukcji z miedzygazem.
    > Nie wspominajac o klach w skrzyni.

    To moze przy redukcji o jeden bieg przed szybkim zakretem, co innego
    hamowanie prawie do zera po prostej przed ostrym. Miedzygaz glownie jest po
    to by oszczedzic skrzynie lub czasem w starszych konstrukcjach by wogole
    umozliwic wrzucenie biegu. Owszem wyrownuje obroty walkow w skrzyni ale tez
    wymaga odpuszczenia czesciowego sprzegla przy jego wykonywaniu a wiec
    dodatkowa prace sprzegla, docisku itd. (z reguly odpuszczenie przy
    przygazowce nie jest konieczne bo sprzeglo ma zawsze poslizg i nie rozlacza
    0-1 szczegolnie mokre) Co jest dla niego lepsze to juz chyba dluzsze badania
    :)

    pozdr,
    doomin13
    smc660
    vtr1000


strony : 1 ... 6 . [ 7 ] . 8 . 9


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: