-
41. Data: 2011-09-21 10:46:17
Temat: Re: Skąd ta niechęć producentów do wyświetlaczy biegów?
Od: Norbi <n...@o...pl>
W dniu 2011-09-21 10:56, AZ pisze:
> Nie wiem, mi tam biegi na torze po paru sesjach wychodza same, tzn. we
> lbie sobie programuje ile przed winklem zbic w dol i nie odwraca to
> jakos mojej uwagi od jazdy.
Po poznaniu toru to juz sie da wyczuc - jesli latasz w zatyczkach to juz
pozniej po wibracjach sie poznaje czy sa wysokie obroty i bieg odpowiedni :)
>>
> Zdarzylo mi sie pierwszy i ostatni raz. Tytus zrobil dywere z
> kompresorkiem i po spuszczeniu do tylu ile mialem w Nowodworze (1,5/1,8)
> bujalo mna jak na morzu podczas sztormu i meczylem sie okrutnie, a
> pozniej na stacji okazalo sie, ze jest 0,8/1,0.
Jak to znajomy z Lublina powiedzial - bo trzeba zapierdzielac zeby sie
opony zagrzaly a nie obijac :)
Fakt - X-em jak bylem pare razy to sie dalo jezdzic - ale meczace to bylo.
Zmien ten transatlantyk na cos sprytniejszego i wtedy poprobuj :)
Naprawde dobrze sie na Lublinie technike cwiczy i pozycje :)
Zreszta jak zle pojdzie to na przyszly sezon Lublina juz nie bedzie...
>>
> Chyba GS500, przeciez w normalnym motocyklu jedynka jest tam az zanadto
> ;-)
Chyba tylko po to zeby sobie krzywde zrobic - co z tego ze mozesz
ciagnac do 120-140 na 1 skoro kazde dodanie i ujecie gazy jest zbyt
gwaltowne i powoduje jedynie szarpanie motocyklem.
Wiecej sie nauczylbys jezdzac tam na 3-ce niz na 1-ce :)
Norbi
BLACK XX'03- nie chce ktos kupic ?
-
42. Data: 2011-09-21 10:57:31
Temat: Re: Skąd ta niechęć producentów do wyświetlaczy biegów?
Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
W dniu 2011-09-21 12:46, Norbi pisze:
>> Chyba GS500, przeciez w normalnym motocyklu jedynka jest tam az zanadto
>> ;-)
> Chyba tylko po to zeby sobie krzywde zrobic - co z tego ze mozesz
> ciagnac do 120-140 na 1 skoro kazde dodanie i ujecie gazy jest zbyt
> gwaltowne i powoduje jedynie szarpanie motocyklem.
>
> Wiecej sie nauczylbys jezdzac tam na 3-ce niz na 1-ce :)
AZ już wszystko umie. Tylko jeszcze pozycji nie potrafi zająć, poza tym
- tip top.
-
43. Data: 2011-09-21 11:13:10
Temat: Re: Skąd ta niechęć producentów do wyświetlaczy biegów?
Od: AZ <a...@g...com>
On 2011-09-21, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
>
> AZ już wszystko umie. Tylko jeszcze pozycji nie potrafi zająć, poza tym
> - tip top.
>
Przedewszystkim umiem czytac ze zrozumieniem i logicznie myslec co dla
Ciebie jest ogromnym problem. Poujezdzales sobie najzajebistszy motocykl
na swiecie giees pincet, teraz jezdzisz Fazerem a wypowiadasz sie jak
motocyklowy weteran co to nakrecil milion pincet kilometrow, jezdzil na
kazdym motocyklu i tysiace godzin spedzil na torze.
Jeszcze raz: sprobuj na zygzaku zajac sobie swoja pozycje i podziel sie
wrazeniami.
Swiat naprawde nie konczy sie na GS500 i Fazerze. Ale Ty to nawet
potrafisz nazwac niebieskie elementy zacisku w zoltym motocyklu
diamentem...
--
Artur
ZZR 1200
-
44. Data: 2011-09-21 11:29:59
Temat: Re: Skąd ta niechęć producentów do wyświetlaczy biegów?
Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>
Dnia 264 roku bieżącego, AZ zeznał(a) jak następuje:
> On 2011-09-21, PawelK vel Pablo <e...@...stopce> wrote:
> >> Zdarzylo mi sie pierwszy i ostatni raz. Tytus zrobil dywere z
> >> kompresorkiem i po spuszczeniu do tylu ile mialem w Nowodworze
> >> (1,5/1,8) bujalo mna jak na morzu podczas sztormu i meczylem sie
> >> okrutnie, a pozniej na stacji okazalo sie, ze jest 0,8/1,0.
> >
> > Trza zainwestować 10zł i kupić ciśnieniomierz w jakimś FeuVercie.
> >
> Juz mam najtanszy z Norauto i dziala wysmienicie. Lezy sobie razem z
> latkami i kolkami pod kanapa.
>
No toż właśnie o takim pisze.
--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl
V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 "Poskramiacz"
FZS600 Fazer '01 63kkm -> na sprzedaż
CBR600F F4i '02 27kkm "Laleczka"
Warszawa Gocław
-
45. Data: 2011-09-21 12:40:34
Temat: Re: Skąd ta niechęć producentów do wyświetlaczy biegów?
Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
W dniu 2011-09-21 13:13, AZ pisze:
> On 2011-09-21, Marcin N<marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
>>
>> AZ już wszystko umie. Tylko jeszcze pozycji nie potrafi zająć, poza tym
>> - tip top.
>>
> Przedewszystkim umiem czytac ze zrozumieniem i logicznie myslec co dla
> Ciebie jest ogromnym problem. Poujezdzales sobie najzajebistszy motocykl
> na swiecie giees pincet, teraz jezdzisz Fazerem a wypowiadasz sie jak
> motocyklowy weteran co to nakrecil milion pincet kilometrow, jezdzil na
> kazdym motocyklu i tysiace godzin spedzil na torze.
>
> Jeszcze raz: sprobuj na zygzaku zajac sobie swoja pozycje i podziel sie
> wrazeniami.
>
> Swiat naprawde nie konczy sie na GS500 i Fazerze. Ale Ty to nawet
> potrafisz nazwac niebieskie elementy zacisku w zoltym motocyklu
> diamentem...
Kłopoty rodzinne? Zatwardzenie? Czy po prostu kryzys jakiś?
Luzu więcej brachu.
-
46. Data: 2011-09-21 12:44:27
Temat: Re: Skąd ta niechęć producentów do wyświetlaczy biegów?
Od: AZ <a...@g...com>
On 2011-09-21, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
>>
>> Przedewszystkim umiem czytac ze zrozumieniem i logicznie myslec co dla
>> Ciebie jest ogromnym problem. Poujezdzales sobie najzajebistszy motocykl
>> na swiecie giees pincet, teraz jezdzisz Fazerem a wypowiadasz sie jak
>> motocyklowy weteran co to nakrecil milion pincet kilometrow, jezdzil na
>> kazdym motocyklu i tysiace godzin spedzil na torze.
>>
>> Jeszcze raz: sprobuj na zygzaku zajac sobie swoja pozycje i podziel sie
>> wrazeniami.
>>
>> Swiat naprawde nie konczy sie na GS500 i Fazerze. Ale Ty to nawet
>> potrafisz nazwac niebieskie elementy zacisku w zoltym motocyklu
>> diamentem...
>
> Kłopoty rodzinne? Zatwardzenie? Czy po prostu kryzys jakiś?
> Luzu więcej brachu.
>
Ja jestem wyluzowany, tylko wkurwiaja mnie ludzie ktorzy cos uslysza,
odpala googla, poczytaja fora, kupia film na DVD i juz po tygodniu sa
ekspertem w danym temacie. Tyle.
--
Artur
ZZR 1200
-
47. Data: 2011-09-21 16:41:08
Temat: Re: Skąd ta niechęć producentów do wyświetlaczy biegów?
Od: Tytus <v...@o...pl>
Siemka
*** AZ
Zdarzylo mi sie pierwszy i ostatni raz. Tytus zrobil dywere z
> kompresorkiem i po spuszczeniu do tylu ile mialem w Nowodworze (1,5/1,8)
> bujalo mna jak na morzu podczas sztormu i meczylem sie okrutnie, a
> pozniej na stacji okazalo sie, ze jest 0,8/1,0.
Nie nie nie - Arturowi na Lublinringu raczej podmuchy wiatru
przeszkadzaly, te podmuchy od wyprzedzajacych go GS500, ER5 i innych
takich bzykow.
Ale jak juz wbil sie w grupe YBR-ek to nadazal - bo jednak jest tam
kawalek prostej.
T
-
48. Data: 2011-09-28 09:29:33
Temat: Re: Skąd ta niechęć producentów do wyświetlaczy biegów?
Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>
W dniu 2011-09-19 11:19, duddits pisze:
> Jeśli wystarczająco duża liczba osób podobnych Tobie będzie taką
> potrzebę sygnalizować - to w końcu zaczną montować wszędzie. Z każdym
> "wynalazkiem" w motoryzacji było podobnie.
wyswietlacze wszystkiego byly popularne w latach 80. A w jaszce Zbigiego
to nawet kontrolka od poziomu eektrolitu byla (AFAIR)
> Z tym przeliczaniem obrotów, prędkości to mnie szczerze zaciekawiłeś. Że
> też miałeś na to czas podczas jazdy ... :)
Mnie tez, bo w sumie po co mi wiedziec czy zakret zrobie na 2 czy na 6
jesli bede miec w nim dostateczna moc (obrotomierz).
pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right
-
49. Data: 2011-09-28 10:37:35
Temat: Re: Skąd ta niechęć producentów do wyświetlaczy biegów?
Od: " doomin13" <d...@W...gazeta.pl>
Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> napisał(a):
> Mnie tez, bo w sumie po co mi wiedziec czy zakret zrobie na 2 czy na 6
> jesli bede miec w nim dostateczna moc (obrotomierz).
Ciekawe skad bedziesz wiedzial jakie masz obroty przed puszczeniem sprzegla???
wyswietlacz sluzy glownie do tego zeby przy redukcji po ostrym hamowaniu
wiedziec do jakiego biegu zredukowales wchodzac w zakret, jak juz puscisz
sprzeglo i zobaczysz jakie masz obroty to jest po jablkach :)
doomin13
smc660
vtr1000
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
50. Data: 2011-09-28 10:40:48
Temat: Re: Skąd ta niechęć producentów do wyświetlaczy biegów?
Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
W dniu 2011-09-28 12:37, doomin13 pisze:
> Roman Niewiarowski<n...@p...onet.pl> napisał(a):
>
>> Mnie tez, bo w sumie po co mi wiedziec czy zakret zrobie na 2 czy na 6
>> jesli bede miec w nim dostateczna moc (obrotomierz).
>
> Ciekawe skad bedziesz wiedzial jakie masz obroty przed puszczeniem sprzegla???
> wyswietlacz sluzy glownie do tego zeby przy redukcji po ostrym hamowaniu
> wiedziec do jakiego biegu zredukowales wchodzac w zakret, jak juz puscisz
> sprzeglo i zobaczysz jakie masz obroty to jest po jablkach :)
Obawiam się, że zostaniesz za chwilę pożarty przez zawodowców, jako że
nie powinno się redukować biegów seriami bez międzygazów i innych
skomplikowanych czynności. A już jazda na luzie motocyklem - zakrawa na
profanację.
;)