  • 21. Data: 2009-04-28 14:16:31
    Temat: Re: Skądnowąksiążkętelefoniczną?
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik <s...@m...com> napisał w wiadomości
    news:158a.0000014a.49f70238@newsgate.onet.pl...
    > Książka telefoniczna z 2004r miała 9,5 mln numerów (abonentów
    > prywatnych i
    > firm) i zajmowała 132 MB po spakowaniu rarem.
    >
    > Odnoszę wrażenie że ta jest uboższa....
    > Ludzie masowo zrezygnowali z tpsa?

    Zapewne tak... chociaż ta jest spakowana nowszym algorytmem (kolejna
    wersja RAR, sposób kompresji najlepsza, organizacja archiwum solid)...
    to może to?
    Trzeba by policzyć, może to przy okazji zrobię.

  • 22. Data: 2009-04-28 14:18:02
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Sempiterna" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > to może to?
    > Trzeba by policzyć, może to przy okazji zrobię.

    Dopiska, bo się za wcześnie wysłało:
    Ale na razie niebardzo mam jak, jednakże chcę w ogóle całość
    przereorganizować, aby zajmowała mniej miejsca i była łatwiejsza do
    ogarnięcia.

    --
    Tramwaj nie jest złośliwy...
    http://www.czeresniak.friko.pl/

  • 23. Data: 2009-04-29 07:16:50
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    s...@m...com writes:

    > Odnoszę wrażenie że ta jest uboższa....
    > Ludzie masowo zrezygnowali z tpsa?

    A to nie jest tak, ze dawniej trzeba bylo zastrzec NIEumieszczenie
    telefonu w spisie, a teraz trzeba zglosic chec bycia w spisie?

    MJ

  • 24. Data: 2009-04-29 10:18:38
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    > A to nie jest tak, ze dawniej trzeba bylo zastrzec NIEumieszczenie

    Takowoż.

    > telefonu w spisie, a teraz trzeba zglosic chec bycia w spisie?

    Nie inaczej. Mnie sie nie chciało zgłaszać.

  • 25. Data: 2009-05-01 13:16:35
    Od: Jan <j...@w...pl>

    pawbrok pisze:
    > Pomyłka. (...) Na dysku jest 770MB, z czego baza abonentów
    > indywidualnych 55MB, a firm i instytucji 702MB.
    (...)

    Ano właśnie. Też wziąłem toto od TPSA, zeszłego roku,
    kiedy się rozreklamowali w mediach. Wziąłem, jak mówię,
    i sprawdziłem. A tu - kiepsko. Większości abonentów
    indywidualnych nie ma i już. Firm jest za to całkiem
    sporo.

    To była akcja pobożnych życzeń, a nie akcja informacyjna.

    Jan

  • 26. Data: 2009-05-28 07:07:42
    Od: d...@p...com.pl

> [...]
    > i sprawdziłem. A tu - kiepsko. Większości abonentów
    > indywidualnych nie ma i już. Firm jest za to całkiem

    Ilosc abonentów prywatnych faktycznie nie powala - niecałe 850tyś,
    wcześniej tyle było na CD jednego województwa, plusem sa numery innych
    operatorów - w tym komórkowych