  • 11. Data: 2009-04-26 15:17:36
    Temat: Re: Skądnowąksiążkętelefoniczną?
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Robert " <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gt1sn9$svr$1@inews.gazeta.pl...

    > Potwierdzam.
    >
    > "nieoczekiwany koniec archiwum" przy rozpakowywaniu.

    Zgadza się. Winę zwalam w 50 % na serwis O2.pl, którego Wrzuta i
    Przeklej (z tego drugiego plik już usunąłem) są własnością. Na obu objaw
    był identyczny i wznowienie transferu nie powodziło się.
    Wrzuciłem na SendSpace
    http://www.sendspace.pl/file/m7cLvqx4/
    I sprawdziłem pobierając plik - jest bez błędów.
    Jak wspomniałem w poprzednim poście, może zdarzyć się zastopowanie
    transferu i silne obciążenie proca... to wina Opery (tak jest u mnie) i
    trzeba przeczekać ok. minuty.

    --
    Tramwaj nie jest złośliwy...
    http://www.czeresniak.friko.pl/

  • 12. Data: 2009-04-26 18:32:06
    Od: s...@m...com

> [...]
    > transfer jest ukwaszany na końcu. Szkoda, bo to szybki serwis.
    > Nigdy tak nie miałem... Jeśli ktoś ściąga Operą, przy 17 % przeglądarka
    > może zastopować transfer, a użycie procka skoczyć do wysokiej wartości,
    > przynajmniej u mnie. Trzeba przeczekać ok. minuty, transfer dalej rusza
    > i już nie sprawia większych problemów. Możliwe, że to od aktywnego
    > antywirusa. Wolę tak, niż złapać babola.
    > A, zaraz... przecież już wrzuciłem...
    > Oto link:
    > http://www.sendspace.pl/file/m7cLvqx4/
    > Mogę powtórzyć wrzutkę na cos szybszego, byle bez dziwacznych limitów

    Oki, ale to tylko pliki tekstowe; nie ma jakiegos softu do wygodnego
    wyszukiwania w nich po różnych kryteriach? nie takie cos jak numerx co tylko
    po numerze tel, ale tez po imieniu, nazwisku,miejscowosci,ulicy itp?

  • 13. Data: 2009-04-26 20:06:45
    Od: Jan <j...@w...pl>

    s...@m...com pisze:

    > Zrywa przy końcu ściągania.

    Mnie się udało od pierwszego razu. Czy to wyjątek?

    > Jak ktoś ma w całosci, to niech wrzuci na RS

    Przepraszam, ale nie wiem, co to jest RS.

    Z szacunkiem,

    Jan

  • 14. Data: 2009-04-26 20:28:38
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    www.rapidshare.com

  • 15. Data: 2009-04-26 20:33:49
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik <s...@m...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > tylko
    > po numerze tel, ale tez po imieniu, nazwisku,miejscowosci,ulicy itp?

    Czy konkretnie jest... nie wiem... w każdym razie, do tych danych,
    prosty program w BASICu powinien wystarczyć, muszę się wreszcie zabrać.
    A najprościej, z czego ja korzystam - podgląd pliku F3 w Total
    Commander, nacisnąć A aby przełączyć na właściwy zestaw znaków, CTRL-F
    wpisać tekst, F3 goni dalej.
    A pelniej... wydaje mi się, że to w powłoce już można wyprowadzić. Z
    indeksowaniem troche gorzej... ale i to się da zrobić, metod jest od
    groma... ale niech praktycy się wypowiedzą, ja bardziej sprzętowiec...
    Zresztą... oryginalne programy DITEL-a to chyba nie były bardziej
    funkcjonalne...

  • 16. Data: 2009-04-26 21:44:05
    Od: "pawbrok" <MójLogin@WywalOgonkipóćżtą.óńęt.pł>

    > Ogólnopolski Spis Abonentów 2007 Ditela ma ok 540 MB.

    Nowa książka 2008/2009 z dołączonymi aplikacjami to DVD z zawartością ok
    2GB. Są tam wszyscy op. komórkowi, Dialog, Netia i tp. Nie wiem, czy ktoś
    jeszcze.

    --
    pozdrawiam pawbrok

  • 17. Data: 2009-04-26 22:11:00
    Od: s...@m...com

> [...]
    > 2GB. Są tam wszyscy op. komórkowi, Dialog, Netia i tp. Nie wiem, czy ktoś

    Gdzie to można ściągnąć?

  • 18. Data: 2009-04-26 22:11:32
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "pawbrok" <MójLogin@WywalOgonkipóćżtą.óńęt.pł> napisał w
    wiadomości news:gt2kj5$cf1$1@news.onet.pl...

> [...]
    >
    > Nowa książka 2008/2009 z dołączonymi aplikacjami to DVD z zawartością
    > ok 2GB. Są tam wszyscy op. komórkowi, Dialog, Netia i tp. Nie wiem,

    Pozostaje jeszcze roztrzaskać te bazy...

  • 19. Data: 2009-04-27 10:17:21
    Od: "pawbrok" <MójLogin@WywalOgonkipóćżtą.óńęt.pł>

> [...]
    wiadomości news:gt2kj5$cf1$1@news.onet.pl...
    > Nowa książka 2008/2009 z dołączonymi aplikacjami to DVD z zawartością ok

    Pomyłka. Nie mialem pod ręką. Na dysku jest 770MB, z czego baza abonentów
    indywidualnych 55MB, a firm i instytucji 702MB.
    Dodam, że jest to "Ogólnokrajowy Spis Abonentów", a więc nie ma w nim
    użytkowników kart Pre Paid - nawet tych zarejestrowanych.

    Na okładce nie ma żadnych informacji o wydawcy niniejszego spisu, ale
    właścicielem praw autorskich jest Ditel S.A., a więc u nich trzebaby
    dowiadywać się o możliwość otrzymania spisu.

    --
    pozdrawiam pawbrok

  • 20. Data: 2009-04-28 13:18:48
    Od: s...@m...com

    > Użytkownik <s...@m...com> napisał w wiadomości

    > A się założymy? :)
    > Rozpakowałeś archiwum? :))

    Tak.

    Książka telefoniczna z 2004r miała 9,5 mln numerów (abonentów prywatnych i
    firm) i zajmowała 132 MB po spakowaniu rarem.

    Odnoszę wrażenie że ta jest uboższa....
    Ludzie masowo zrezygnowali z tpsa?