  • Data: 2009-09-01 14:28:05
    Temat: Simplus i pakiety internetowe
    Od: "Darkac" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Telefon z Internetem posiadam od niedawna i nie jestem jeszcze obcykany w
    zawiłościach różnych promocji i usług. Aby korzystać z Internetu aktywowałem
    tzw. "Pakiety Internetowe 500MB", a właściwie zrobiła to pracowniczka punktu
    obsługi i to z pomocą łączności z centralnym serwisem, bo okazało się to
    jakoś skomplikowane. Trzeba było aktywować GPRS i jeszcze ustawić sporo
    innych opcji. Fakt że zaczęło działać. Pobrało jednorazowo z konta karty SIM
    35 zł.
    Według regulaminu, pakiet taki jest aktywny przez miesiąc. Co po upływie
    tego miesiąca następuje regulamin nie wspomina. Tylko tyle, że
    niewykorzystany limit bajtów przepada.
    Sądziłem że łączność z Internetem też jest blokowana aż aktywuje się
    następny pakiet. Ale tak nie jest. Mimo że miesiąc dawno minął, internet
    dalej działa,. Czyżby nie zauważyli? Raczej niemożliwe. Fakt, że zostało mi
    sporo niewykorzystanych bajtów.
    Ale niepokój mój wzbudził szybko spadający stan konta na karcie SIM. Czyżby
    Internet działał dalej, ale opłata za niego była pobierana jakoś na bieżąco
    z konta SIM z jakąś sporo droższą taryfą?
    Proszę o wyjaśnienia od obeznanych z tematem.

    Darkac