  • Data: 2009-09-01 18:13:00
    Temat: Re: Simplus i pakiety internetowe
    Od: X <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Darkac napisał:
    > Telefon z Internetem posiadam od niedawna i nie jestem jeszcze obcykany
    > w zawiłościach różnych promocji i usług. Aby korzystać z Internetu
    > aktywowałem tzw. "Pakiety Internetowe 500MB", a właściwie zrobiła to
    > pracowniczka punktu obsługi i to z pomocą łączności z centralnym
    > serwisem, bo okazało się to jakoś skomplikowane. Trzeba było aktywować
    > GPRS i jeszcze ustawić sporo innych opcji. Fakt że zaczęło działać.
    > Pobrało jednorazowo z konta karty SIM 35 zł.
    > Według regulaminu, pakiet taki jest aktywny przez miesiąc. Co po upływie
> [...]
    Przy kończącym się pakiecie lub gdy zbliża się data jego ważności, warto
    aktywować kolejny pakiet, np. 250MB,wtedy sesje internetowe będą
    rozliczane z nowego pakietu a nie z konta głównego złotówkowego. Na tym
    polega pakiet. Najpierw aktywuj, zapłać a potem do 30 dni korzystaj. Jak
    mało to aktywuj nowy pakiet o tej samej wielkości MB albo innej
    wilekosci MB. www.simplus.pl