  • Data: 2009-09-02 13:43:40
    Temat: Re: Simplus i pakiety internetowe
    Od: "mund" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Darkac" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h7l60b$27u$1@news.task.gda.pl...
    > No to nie ładnie z ich strony. Przysyłają coraz to jakieś komunikaty,
    > informacje o możliwościach różnych taryf i promocji itp. śmieci, a
    > informacji że skończyła się ważność pakietu nie przysyłają.

    Na tym właśnie polega haczyk!

    Oczywiście nie ma to nic wspólnego z tzw. kupiecką rzetelnością i
    dobrymi obyczajami.

    I zastanawiam się, czy tego typu praktyk plusa nie możnaby zaskarżyć.

    Wydaje mi się, że są ku temu podstawy...

    Bo przecież klient musi wiedzieć ile w danej chwili płaci za daną
    usługę.
    Skoro nie jest w stanie tego w żaden sposób ocenić (brak info. o
    wykorzystaniu pakietu lub jakiegokolwiek innego licznika udostępnianego
    przez operatora), to operator chyba narusza regulamin.