-
71. Data: 2010-12-10 07:47:22
Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Fri, 10 Dec 2010 02:53:12 +0100, Filip KK wrote:
>Dzięki, że to napisałeś.. Bo jak ja bym napisał, to bym został wyśmiany
>że piszę bzdury... Mercedesy niestety nie nadają się do jazdy zimą,
>chyba że ktoś ma naprawdę dobre opony!
To co robia miliony posiadaczy mercow zima ?
J.
-
72. Data: 2010-12-10 07:57:19
Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>
On Thu, 09 Dec 2010 21:42:32 +0100, Michał Baszyński
<m...@g...ze.ta.pl> wrote:
>> ASD nie masz czasem popsutego?
>
> a ma w ogóle? ni ekazdy w124 ma ASD.
Touche, sam przekonywałem ostatnio, że w124 to różniaste robili. Więc
jeszcze:
sprawdzić czy jest kontrolka "ASD" na desce. Jak nie ma, to siąść i płakać.
I ruszać z dwójki.
pozdrawiam,
--
Mariusz 'koder' Chwalba
-
73. Data: 2010-12-10 08:10:51
Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>
On Fri, 10 Dec 2010 01:23:35 +0100, Jan-xx <j...@g...pl> wrote:
> Hehe, przegladalem tu nieraz rozne watki, ale nawet nie wiedzialem, ze
> jest wojna miedzy RWD a FWD.
> Mysle, ze moge podziekowac i zakonczyc dyskusje wnioskiem, ze w
> warunkach zwyczajnego uzytkowania, nieobciazony samochod osobowy z
> silnikiem z przodu jest lepszy w wersji FWD niz RWD :)
O, nie, nie wykręcisz się tak łatwo ;-P
Niezależnie od warunków lepszy niż FWD i RWD jest AWD, najlepiej z całą
masą TLA. Kierowca z głową też się przydaje.
pozdrawiam,
--
Mariusz 'koder' Chwalba
-
74. Data: 2010-12-10 08:44:48
Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
Od: acelnószz <a...@i...pl>
Zalezy jak cholera od opon.
Focus w zeszlym roku mell (mielil ;))) kolami w miejscu na dowolnym z osiedlowych
parkingów (zimówki rocznik 2000), bez lopaty
szkoda bylo wyruszac z domu.
Teraz dostal swiezutkie Frigo 2 i jedzie po wszystkim jak traktor.
Co do podjazdów:
Jest oczywiste, ze przy podjazdach naped tylny jest lepszy od napedu przedniego
(ceteris paribus).
Najgorszy w zyciu horror w górach przezylem w Kadecie kombi (dla mlodych:
protoplasta Astry).
-----
| nieobciazony samochod osobowy z silnikiem z przodu jest lepszy w wersji FWD niz RWD
-
75. Data: 2010-12-10 08:48:23
Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>
Ciężej jest rozbujać automat, niż ręczną skrzynię, ale też od samej skrzyni zależy.
Jak dla włączenia wstecznego musisz siedem tajemnych czynności wykonać jak przy
nasteletniej dziewicy, to też lekko nie jest.
Przykładowo w Focusie dostaję cholery przy próbie rozbujania.
Za to w Poldolocie i wcześniejszych fiaciszonach była to bułeczka z masłem.
-----
| co zrobić jak utknę jakąś E39 530d z automatem.
-
76. Data: 2010-12-10 09:00:08
Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:s6j3g6pciq0ttsfi197ju578rre06mlpfa@4ax.com...
> On Fri, 10 Dec 2010 02:53:12 +0100, Filip KK wrote:
>>Dzięki, że to napisałeś.. Bo jak ja bym napisał, to bym został wyśmiany
>>że piszę bzdury... Mercedesy niestety nie nadają się do jazdy zimą,
>>chyba że ktoś ma naprawdę dobre opony!
>
> To co robia miliony posiadaczy mercow zima ?
Męczą się w imię idei chyba.
Podobnie zresztą jak reszta niekierowalnych RWD, w tym BMW.
BTW: najgorsze doświadczenia z RWD zimą mam właśnie z BMW.
-
77. Data: 2010-12-10 09:14:52
Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Fri, 10 Dec 2010 09:00:08 +0100, Cavallino wrote:
>Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>> On Fri, 10 Dec 2010 02:53:12 +0100, Filip KK wrote:
>>>Dzięki, że to napisałeś.. Bo jak ja bym napisał, to bym został wyśmiany
>>>że piszę bzdury... Mercedesy niestety nie nadają się do jazdy zimą,
>>>chyba że ktoś ma naprawdę dobre opony!
>>
>> To co robia miliony posiadaczy mercow zima ?
>
>Męczą się w imię idei chyba.
I kupuja potem nastepnego Merca w imie idei ?
>BTW: najgorsze doświadczenia z RWD zimą mam właśnie z BMW.
A ja bylem ostatnio pozytywnie zaskoczony jako pasazer.
Dobre opony, przetrenowany zakret - i BMW pokazuje pazurki :-)
J.
-
78. Data: 2010-12-10 09:20:41
Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
Użytkownik "Beny" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
news:4d014a5f$1@news.home.net.pl...
>
> Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
> news:idrdsl$5cs$1@inews.gazeta.pl...
>>
>> Użytkownik "Beny" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
>> news:4d013635$1@news.home.net.pl...
>>> dokladnie tak
>>> bmw + dobre zimówki (moje 3 sezon nadal daja rade) + szpera 25% = zero
>>> problemów zima (do tego masa zabawy)
>>
>> czasem nie warto sie odzywać, gdy sie nie wie o co chodzi ..
>>
> pewnie, jeżdze na takim setupie 4 lata i nie wiem o co chodzi
> Kuba wie lepiej ;)
nie wiesz, bo najwyraźniej nie znasz kontekstu tej konkretnej wypowiedzi.
--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl
Dwa ogony Irma i Myszka
-
79. Data: 2010-12-10 09:20:59
Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
Od: "Rafał VFR" <r...@t...pl>
> To co robia miliony posiadaczy mercow zima ?
To samo co bezdomni. Jakoś muszą to przetrwać.
A co niby mają zrobić ?
Pzdr
Rafał
-
80. Data: 2010-12-10 09:22:44
Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
news:ids14e$5ie$6@news.net.icm.edu.pl...
>
> Trzeba tak jeździć, żeby nie utykać - najlepiej się sprawdza dobry moduł
> sterujący.
pitu pitu..
--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl
Dwa ogony Irma i Myszka