  • 71. Data: 2010-12-10 07:47:22
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 Dec 2010 02:53:12 +0100, Filip KK wrote:
    >Dzięki, że to napisałeś.. Bo jak ja bym napisał, to bym został wyśmiany
    >że piszę bzdury... Mercedesy niestety nie nadają się do jazdy zimą,
    >chyba że ktoś ma naprawdę dobre opony!

    To co robia miliony posiadaczy mercow zima ?

    J.

  • 72. Data: 2010-12-10 07:57:19
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Thu, 09 Dec 2010 21:42:32 +0100, Michał Baszyński
    <m...@g...ze.ta.pl> wrote:

    > a ma w ogóle? ni ekazdy w124 ma ASD.

    Touche, sam przekonywałem ostatnio, że w124 to różniaste robili. Więc
    jeszcze:
    sprawdzić czy jest kontrolka "ASD" na desce. Jak nie ma, to siąść i płakać.

    I ruszać z dwójki.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 73. Data: 2010-12-10 08:10:51
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Fri, 10 Dec 2010 01:23:35 +0100, Jan-xx <j...@g...pl> wrote:

    > Hehe, przegladalem tu nieraz rozne watki, ale nawet nie wiedzialem, ze
    > jest wojna miedzy RWD a FWD.

    > Mysle, ze moge podziekowac i zakonczyc dyskusje wnioskiem, ze w
    > warunkach zwyczajnego uzytkowania, nieobciazony samochod osobowy z
    > silnikiem z przodu jest lepszy w wersji FWD niz RWD :)

    O, nie, nie wykręcisz się tak łatwo ;-P

    Niezależnie od warunków lepszy niż FWD i RWD jest AWD, najlepiej z całą
    masą TLA. Kierowca z głową też się przydaje.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 74. Data: 2010-12-10 08:44:48
    Od: acelnószz <a...@i...pl>

    Zalezy jak cholera od opon.
    Focus w zeszlym roku mell (mielil ;))) kolami w miejscu na dowolnym z osiedlowych
    parkingów (zimówki rocznik 2000), bez lopaty
    szkoda bylo wyruszac z domu.
    Teraz dostal swiezutkie Frigo 2 i jedzie po wszystkim jak traktor.

    Co do podjazdów:
    Jest oczywiste, ze przy podjazdach naped tylny jest lepszy od napedu przedniego
    (ceteris paribus).
    Najgorszy w zyciu horror w górach przezylem w Kadecie kombi (dla mlodych:
    protoplasta Astry).

    -----

  • 75. Data: 2010-12-10 08:48:23
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Ciężej jest rozbujać automat, niż ręczną skrzynię, ale też od samej skrzyni zależy.
    Jak dla włączenia wstecznego musisz siedem tajemnych czynności wykonać jak przy
    nasteletniej dziewicy, to też lekko nie jest.
    Przykładowo w Focusie dostaję cholery przy próbie rozbujania.
    Za to w Poldolocie i wcześniejszych fiaciszonach była to bułeczka z masłem.

    -----

  • 76. Data: 2010-12-10 09:00:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > To co robia miliony posiadaczy mercow zima ?

    Męczą się w imię idei chyba.
    Podobnie zresztą jak reszta niekierowalnych RWD, w tym BMW.
    BTW: najgorsze doświadczenia z RWD zimą mam właśnie z BMW.

  • 77. Data: 2010-12-10 09:14:52
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 Dec 2010 09:00:08 +0100, Cavallino wrote:

    >Męczą się w imię idei chyba.

    I kupuja potem nastepnego Merca w imie idei ?

    >BTW: najgorsze doświadczenia z RWD zimą mam właśnie z BMW.

    A ja bylem ostatnio pozytywnie zaskoczony jako pasazer.
    Dobre opony, przetrenowany zakret - i BMW pokazuje pazurki :-)

    J.

  • 78. Data: 2010-12-10 09:20:41
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Beny" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > pewnie, jeżdze na takim setupie 4 lata i nie wiem o co chodzi
    > Kuba wie lepiej ;)

    nie wiesz, bo najwyraźniej nie znasz kontekstu tej konkretnej wypowiedzi.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 79. Data: 2010-12-10 09:20:59
    Od: "Rafał VFR" <r...@t...pl>

    > To co robia miliony posiadaczy mercow zima ?

    To samo co bezdomni. Jakoś muszą to przetrwać.
    A co niby mają zrobić ?
    Pzdr
    Rafał

  • 80. Data: 2010-12-10 09:22:44
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Trzeba tak jeździć, żeby nie utykać - najlepiej się sprawdza dobry moduł
    > sterujący.

    pitu pitu..

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)