  • 21. Data: 2010-12-09 14:02:50
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-09 12:52, Jan-xx pisze:
    > No i tak troche OT - po co w takim samochodzie, ktory przeciez do
    > szalenstw nie jest przeznaczony, zrobili RWD?

    Ja mialem W124 E320 kombi to bez konkretnej stalowej plyty w bagazniku
    nie wyjezdzalem. Ledwo sie wcisnelo gaz, to juz zolty trojkacik i
    masakra. Na suchym auto kopa mialo bardzo milego, ale w zimie nie do
    jazdy. Bardzo dobre zimowki to KONIECZNOSC w tym aucie.

  • 22. Data: 2010-12-09 14:06:28
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-09 13:51, P.B. pisze:

    > A nie prościej jeździć autem, które nie jest tak szalenie wymagające dla
    > kierowcy? Jakoś ten sam kierowca w Mondeo nie ma żadnych problemów. Ciekawe
    > co?

    Mondeo nie jest popsute. Ciekawe co?

  • 23. Data: 2010-12-09 14:09:53
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    Rafale, nie tylko Ty tak twierdzisz, neoniusz też tak twierdzi... Po
    prostu Mercedes nie nadaje się do jazdy zimą. Przykro mi, że po raz
    kolejny Mercedes przegrywa w teście z BMW.

  • 24. Data: 2010-12-09 14:11:26
    Od: "Rafał VFR" <r...@t...pl>

    > Chyba jednak ktoś z tego wątku nie umie jeździć, skoro Mercedesem NIE DA
    > SIĘ.

    Mhm - ja mam golfa III TDI i bez problemu osiągam 245 km/h ..... ba 300
    nawet.
    W Polsce nie ma złych kieorwców to jak może być inny post gdzieś w sieci.
    Pisałem niżej: jeżdze od czasu do czasu Mietkeim 190D. Nie nie jeżdze -
    usiłuje jezdzić zimą - ale jak autor wątku - nie da się.
    Ani ruszyć ani hamować.
    Na szczęscie ja jeżdzę tylko po to aby auto się nie zastało. Na codzień
    poruszam się Golfem do tego syncro. Drwie sobie ze startu spod świateł :-)
    Raz do roku oglądam w lusterku beemki audiki i inne takie tam :-)

    Rafal VFR
    GG 85456
    http://www.put.poznan.pl/~rafal.kowalski

  • 25. Data: 2010-12-09 14:15:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisal
    w wiadomosci news:idqh51$dq3$1@news.onet.pl...
    > Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w
    > wiadomosci news:
    > Jasne.
    > I zli wypychacze, bo tam gdzie swoim autem wyjade bez wiekszego
    > problemu, to kuzynki Merca nawet w trójke ciezko spod kraweznika
    > wypchnac bez lopat.

    Adama zaprosic, to wam pokaze jak sie wyjezdza :-)

    A wypychacze to moze i z was faktycznie do d*, bo to trzeba glowa a
    nie sila :-)

    J.

  • 26. Data: 2010-12-09 14:16:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan-xx" <j...@g...pl> napisał w

    > Dzieki, zglebie temat. Nie znam sie na tym mercu, wzialem go
    > tylko na krotko. Nie blokuje sie dyferencjal. Nawet nie
    > wiedzialem, ze ma sie blokowac.

    W mondeo sie pewnie tez nie blokuje, a wyjezdza :-)

    Choc musze przyznac ze ASR to mi zaimponowalo kiedys ..

    J.

  • 27. Data: 2010-12-09 14:49:31
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 09 Dec 2010 14:06:28 +0100, Filip KK napisał(a):

    > Mondeo nie jest popsute. Ciekawe co?

    Bo ma napędzane te koła, co powinien? LOL

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 28. Data: 2010-12-09 14:54:55
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Thu, 09 Dec 2010 13:59:52 +0100, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    > Googlam i wygooglałem ciekawe słowa:
    > "W201 ma ogólnie kiepski rozkład masy (lekki tył), ale ja mimo braku
    > ASD, mimo sporej mocy 2.3 i automatu, dzięki dobrym zimówkom nigdy nie
    > miałem problemów z prowadzeniem wyjazdami pod górę itp."
    > http://www.youngtimer.pl/board/viewtopic.php?pid=109
    751
    > Kolejny dowód, że da się jeździć zimą z napędem RWD.
    >
    > Chyba jednak ktoś z tego wątku nie umie jeździć, skoro Mercedesem NIE DA
    > SIĘ.

    Wiesz, ja to się na w124 przesiadłem na zimę, bo mi się wygodniej z
    parkingów
    wyjeżdża.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 29. Data: 2010-12-09 14:58:23
    Od: "gk" <g...@g...pl>

    > Hej!
    > No i tak troche OT - po co w takim samochodzie, ktory przeciez do
    > szalenstw nie jest przeznaczony, zrobili RWD?
    > Jan-xx

    Ja w swojej sierce kombi wozilem zima duza, gruba stalowa plyte :-)
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 30. Data: 2010-12-09 15:01:48
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 09 Dec 2010 14:09:53 +0100, Filip KK napisał(a):

    > Rafale, nie tylko Ty tak twierdzisz, neoniusz też tak twierdzi... Po
    > prostu Mercedes nie nadaje się do jazdy zimą. Przykro mi, że po raz
    > kolejny Mercedes przegrywa w teście z BMW.

    A BMW regularnie przegrywają z zakrętami na Słowackiego. Ale za to hamują
    na śniegu na 3 metrach z 40 km/h ROTFL

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek