  • 1. Data: 2009-04-22 17:10:32
    Temat: Silnik, pomocy z kablami
    Od: Bassteq <b...@o...pl>

    Mam silnik wymontowany z nieznanego okapu kuchennego. Do sterowania
    obrotami silnika był podobno jakiś panel na okapie. Ja mam tylko silnik
    i z niego wychodzi 8 przewodów a nie wiem czy tam mogę podać zasilanie z
    sieci czy jakieś inne napięcia

    Tabliczkę znamionową już w googlach zmęczyłem i nic konkretnego.
    Fotka tabliczki znamionowej
    http://picasaweb.google.pl/sebassteq/Tech02#53275602
    59306337826

    Fotka z kablami na wyjściu silnika
    http://picasaweb.google.pl/sebassteq/Tech02#53275603
    47290251346

    Przewody po wyjściu z kostki idą w wiązce razem i tak zostały obcięte

    Czy omomierzem odszukać sekcji uzwojenia o największym/najmniejszym
    oporze i tam podłaczyć 220v z sieci? Proszę o porady.
    Docelowo ten silnik ma chodzić na max wydajności przez cały czas swojej
    pracy, regulacja obrotów mnie nie interesuje. Kondnsator jest oryginalny
    razem z silnikiem.

    Z góry dzięki. Pozdrawiam
    Bassteq