  • 1. Data: 2009-04-21 22:34:53
    Temat: elektrozawory do pneumatyki
    Od: "ArturVF500" <atatur@_usun-to_o2.pl>

    Szukam jakiegos niedrogiego elektrozaworka do sterowania pneumatyka w
    zakresie 1-2atm; przeplyw niewielki, chodzi o sterowanie zaworu membranowego
    (krociec wejsciowy ma ok 5mm srednicy); zalezy mi na regulowaniu cisnienia,
    wiec musi nadawac sie do sterowania pwm; ma ktos pomysl gdzie takie zanabyc?

    pozdrawiam
    Artur

  • 2. Data: 2009-04-21 23:22:21
    Temat: Re: elektrozawory do pneumatyki
    Od: "kogutek" <c...@v...pl>

> [...]
    > wiec musi nadawac sie do sterowania pwm; ma ktos pomysl gdzie takie zanabyc?

    W sklepach sprzedajnych zawory do urządzeń pneumatycznych. Każdy nadaje się do
    PWM. Tylko nie można dostać pierdolca i chcieć go sterować 1kHz. 20Hz to
    wszystko co z trudem wydoli mały tani zawór bezpośredniego działania. Ze
    wspomaganiem z 5Hz. Cena ok 150 zł. Takie sterowania robi się na dwóch zaworach.
    Większy pompuje szybko do ciśnienia trochę mniejszego niż zadane a malutki
    dopompowuje.

  • 3. Data: 2009-04-23 04:37:20
    Od: "Szymon" <g...@p...pl>

    Użytkownik "ArturVF500" <atatur@_usun-to_o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > membranowego (krociec wejsciowy ma ok 5mm srednicy); zalezy mi na
    > regulowaniu cisnienia, wiec musi nadawac sie do sterowania pwm; ma ktos

    Piszą, że grzybkowy (i do kupienia):

    http://www.prema.pl/pdf/Zawory%20wspomagajace%20EVM%
    20i%20MVB.pdf