    From: "Jasio" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Sikacz sika...
    Date: Mon, 28 May 2012 18:26:43 +0200

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości
    news:c842a9effb03eae8fa694ded3a5d1fd5$1@grupy.scigac
    z.pl...

    > Manipulujesz i są tutaj dwie opcje. Albo robisz to nieświadomie i po
    > prostu nie ogarniasz tematu, albo robisz to celowo i jesteś zwykłym
    > zaślepionym nienawiścią gnojkiem. Nie wiem w sumie co gorsze, to
    > Twój problem. Manipulacja polega na mieszaniu dwóch tematów, które
    > są rozdzielne.

    Do kurwy nędzy i do chuja Wacława!
    Czy Ty chcesz _wszystkich_ do siebie zrazić swoim samouwielbieniem?

    Robisz dokładnie to, co zarzucasz. Manipulujesz i są tutaj dwie opcje.
    Albo robisz to celowo i jesteś zwykłym zaślepionym nienawiścią
    gnojkiem, albo robisz to nieświadomie i po prostu nie ogarniasz
    tematu.
    Manipulacja polega na mieszaniu dwóch tematów, które są rozdzielne.

    O, napisałem dokładnie to samo, co Ty!
    To raz.

    Naucz się podpisywać i zostawiać nagłówek, tak, żeby można było
    zobaczyć komu odpisujesz. Nie wiem, może na Twoim najlepszym,
    najszybszym i najbardziej opublikowanym publikacjami portalu widać,
    ale (może nie wiesz) usenet ma wiele kanałów dostępu. To dwa.

    > Pierwszy to szkolenia. Generalnie się ich nie czepiam, bo szkolenia
    > na lotnisku jak najbardziej można robić i mogą być one zajebiście
    > wartościowe. Tyle że jak się to robi, to trzeba robić to
    > przynajmniej zgodnie z prawem (bo już nie będę wymagał aby robić to
    > porządnie). Zajrzyj mądralo do ustawy i zobacz jakie kryteria trzeba
    > spełniać (w tym kontekście była wzmianka o ludziach z
    > uprawnieniami), aby podnosić kwalifikacje kierowców.

    Ponownie do kurwy nędzy i do chuja Wacława!
    Do której ustawy mam zajrzeć? Może byś w końcu podał linka albo nazwę
    tej ustawy/tych ustaw?
    A zestawianie wymagań jakościowych z prawnymi to manipulacja celowa,
    którą uprawiasz, bo jesteś zwykłym zaślepionym nienawiścią gnojkiem
    czy robisz to nieświadomie bo po prostu nie ogarniasz tematu?
    Manipulacja polega na mieszaniu dwóch tematów, które są rozdzielne.

    > Drugi temat to wyścigi. Na lotniskach póki co w obecnym systemie nie
    > ma warunków do ścigania się tam. Tylko tyle i aż tyle.

    A czy drag race to wyścigi czy nie? Bo nie wiem, czy manipulujesz
    celowo, bo jesteś zwykłym zaślepionym nienawiścią gnojkiem, czy może
    robisz to nieświadomie bo po prostu nie ogarniasz tematu?

    > CSS nie ma nic wspólnego z wyścigami. Obstawiam, ze nawet jakbyś
    > douczył się na czym to polega, to i tak byś tutaj dalej bredził o
    > dwóch wybuchach i pancernej brzozie. Ze szkoleniami w formie obecnej
    > w PL też nie, ale skoro nie ogarniasz pierwszego, to drugiego też Ci
    > nie dam rady wyjaśnić...

    A dlaczego miałbym się "douczać" na czym polega CSS?
    Czyżby na ich, ekhm, Waszej stronie nie było to dostatecznie
    wyjaśnione?

    A czy mieszanie dwóch wybuchów i pancernej brzozy z tematem wyścigów i
    szkoleń jest manipulacją celową, bo jesteś zwykłym zaślepionym
    nienawiścią gnojkiem, czy może robisz to nieświadomie bo po prostu nie
    ogarniasz tematu?
    Manipulacja polega na mieszaniu dwóch tematów, które są rozdzielne.

    Przepraszam za me bluzgi wszystkie, siem uniosłem.
    Ale mnie wkurwił. (:

    --
    Jasio
    vfr etz