  • 21. Data: 2009-04-23 09:45:38
    Temat: Re: Sigma DP2 - kolejne sample
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    MW wrote:

    > To coś o tobie mówi. Do kościołów ani barów nie chodzisz :)

    Do barów to potrzeba F1.4 żeby używać ISO1600.

    A do kościoła raczej nie będziesz zabierać DP2, bo niby po co? Chcesz
    fotografować śluby tą Sigmą? :>

  • 22. Data: 2009-04-23 11:05:46
    Od: Marx <M...@n...com>

    Mateusz Ludwin pisze:

    > Do barów to potrzeba F1.4 żeby używać ISO1600.
    >
    > A do kościoła raczej nie będziesz zabierać DP2, bo niby po co? Chcesz
    > fotografować śluby tą Sigmą? :>

    a w domu zawsze masz jasno? nawet w zimie?
    Marx

  • 23. Data: 2009-04-23 11:41:33
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Marx wrote:

    > a w domu zawsze masz jasno? nawet w zimie?

    W domu mam lustrzankę.

  • 24. Data: 2009-04-23 12:22:05
    Od: Niedzwiedz <n...@g...pl>

    .

    > A do kościoła raczej nie będziesz zabierać DP2, bo niby po co? Chcesz
    > fotografować śluby tą Sigmą? :>

    noo ja będę nią focił śluby :D

    Niedzwiedz
    www.mariuszspruch.pl
    www.mariuszspruch.blogspot.com

  • 25. Data: 2009-04-23 18:20:26
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > A co tu jest cudownego? Jak piksele są 4x większe, to chyba logiczne że dają
    > lepszy obraz?

    Ale jak jest ich 4x więcej, to już nie takie logiczne.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 26. Data: 2009-04-23 19:06:08
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Janko Muzykant:

    > Ale jak jest ich 4x więcej, to już nie takie logiczne.

    Gdzie masz 4x więcej? Znaczy sa na rynku kompakty mające 4Mpix?

  • 27. Data: 2009-04-23 19:31:58
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:

    > Gdzie masz 4x więcej? Znaczy sa na rynku kompakty mające 4Mpix?

    Sigma ma lekko ponad 4Mpx. Najnowsze kompakty 15. To może nie jest 4x
    więcej, ale prawie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /co masz zrobić dziś, zrób jutro - będzie koniec świata to narobisz się
    darmo/

  • 28. Data: 2009-04-23 19:52:08
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Janko Muzykant:

    > Sigma ma lekko ponad 4Mpx. Najnowsze kompakty 15. To może nie jest 4x
    > więcej, ale prawie.

    Ale jakie to ma w ogóle znaczenie ile ma Mpix?

  • 29. Data: 2009-04-23 19:58:06
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Ale jakie to ma w ogóle znaczenie ile ma Mpix?

    Ano takie, że jak się resajzuje w dół to dynamika użyteczna rośnie. Było
    o tym kiedyś i nie chce mi się wchodzić w szczegóły ponownie, bo zrobił
    się wtedy z tego wątek długi jak wąż strażacki.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /lubię te igrzyska różne, zawsze kibicuję na Trynidad i Tobago czy jakoś
    tak/

  • 30. Data: 2009-04-23 20:06:56
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Janko Muzykant:

    > Ano takie, że jak się resajzuje w dół to dynamika użyteczna rośnie.

    Fajosko, ale nie rośnie aż tyle ile byś chciał. Bo jesli chcesz powiedziec
    że DP1 ma dynamikę jak kompakty, to cię zabiję śmiechem. DP1 ma dynamikę na
    poziomie FF.