  • 1. Data: 2009-04-22 09:58:23
    Temat: Szukam Tamrona 28-105 f/2.8 do canona
    Od: k...@g...com

    Witam
    Szukam w celu pożyczenia na tydzień bądź odkupienia - jadę na krótkie
    wczasy i chciałbym się pobawić troszeczkę w trakcie wypoczynku :) może
    być ten obiektyw na jakimś mocowaniu - przejściówce jeśli tylko do
    canona się podepnie, może być tylko w trybie ręcznym.
    Interesuje mnie szczególnie ktoś chętny z Krakowa bądź okolicy, bo
    sobie przypomniałem trochę późno - w piątek wieczór jadę.
    pozdrawiam Krzysiek
    ps. mail do mnie jest taki jak w nagłówku