  • 61. Data: 2009-05-04 10:48:00
    Temat: Re: Sigma DP2 - kolejne sample
    Od: Marx <M...@n...com>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Patrz synu - cyfrowkowiec!

    Patrz synu - cyrkowiec!
    Marx

  • 62. Data: 2009-05-04 12:09:37
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    http://www.into-the-light.com/gallery/beauty
    http://www.into-the-light.com/gallery/intothewild

  • 63. Data: 2009-05-04 18:40:43
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Jakub Jewuła napisał:

    > Juz kiedys o to pytalem, ale chyba nie dostalem odpowiedzi:
    >
    > Jak robiono zdjecia krajobrazu gdy dostepna byla glownie Velvia 50????

    Zapytaj jak robiono, gdy nie było Velvii. Ja na Orwochromie. Takie
    piękne, pastelowe kolory.
    Maciek

  • 64. Data: 2009-05-04 20:32:48
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze "Paweł W.":

    > Taki wielki spór toczycie o tę DP2 porównując do kompaktów, a tak na
    > prawdę trzeba by porównać do Olympusa E-400/E-410/E-420 z naleśnikiem
    > (właśnie znalazłem na euro agd E-420 +25/2.8 za 1999zł.). Jeśli dobrze
    > pamiętam, to ta Sigma nie ma stabilizacji? A i rozmiarami E-420 nie
    > odbiega za bardzo od takiego G10 (LX3 nie widziałem na żywo).

    E420 nawet z naleśnikiem jest o wiele większy od Sigmy. Jakość matrycy dość
    dyskusyjna, ale powiedzmy że różnica nie będzie duża. Ale optycznie ten
    naleśnik jest już znacznie gorszy.

  • 65. Data: 2009-05-05 06:54:35
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:

    > To "wyłącznie" jest czasem kluczowe. Szczególnie kiedy myśli się o tym do
    > czego powstała DP1 (krajobrazy).

    Czasem. Tylko czasem jest dość rzadkie wbrew pozorom.
    Do krajobrazów potrzeba zakresu 20-300mm. Mówienie, że robi się tylko
    szerokim to silne ograniczenie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl