  • 1. Data: 2010-12-01 17:28:34
    Temat: Sieć Rodzinna a usługa Numer Stacjonarny.
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    Witam.
    Dziś chciałem aktywować usługę Sieć Rodzinna w Erze.
    Zadzwoniłem do BOA, poprosiłem o aktywację, pani przyjęła wszystkie moje
    dane i zonk. Okazało się, że system jej nie pozwala na aktywację sieci
    rodzinnej ponieważ mam usługę nr stacjonarny.
    Zastanawiam się, co to za głupota, aby abonent nie mógł korzystać z
    kilku usług u jednego operatora. A może problem leży gdzieś po stronie
    technicznej?

    Pozdr.
    Skorupa

  • 2. Data: 2010-12-01 19:01:31
    Temat: Re: Sieć Rodzinna a usługa Numer Stacjonarny.
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-12-01 18:28, Skorupa pisze:
> [...]
    > Zastanawiam się, co to za głupota, aby abonent nie mógł korzystać z
    > kilku usług u jednego operatora. A może problem leży gdzieś po stronie

    SPrawdź regulaminy obu usług, czy się wykluczają. Jak nie - reklamacja.

  • 3. Data: 2010-12-01 19:49:29
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    W dniu 2010-12-01 20:01, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > SPrawdź regulaminy obu usług, czy się wykluczają. Jak nie - reklamacja.

    No właśnie o to chodzi, że się wykluczają, sprawdzałem, ale zastanawia
    mnie co jest tego przyczyną ;/

    Pozdr.
    Skorupa

  • 4. Data: 2010-12-01 19:58:56
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisał w
    wiadomości news:id696e$22h$1@mx1.internetia.pl...

    > No właśnie o to chodzi, że się wykluczają, sprawdzałem, ale zastanawia
    > mnie co jest tego przyczyną ;/

    Ich widzimisie.
    Ja korzystam np. z dwoch wykluczajacych sie uslug - Stacjonarny Numer
    Firmowy oraz Era Tandem. Ale widocznie nikt sie nie skapnal, ze si
    ewykluczaja i uruchomili.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2010-12-01 20:10:38
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    W dniu 2010-12-01 20:58, SDD pisze:
> [...]
    > Ja korzystam np. z dwoch wykluczajacych sie uslug - Stacjonarny Numer
    > Firmowy oraz Era Tandem. Ale widocznie nikt sie nie skapnal, ze si

    Mi niestety nie udało się dziś uruchomić usługi era tandem, bo w salonie
    zabrakło kart sim z odpowiednimi numerami seryjnymi ;/
    A wracając do tematu, to czemu Era nie chce na mnie zarobić?
    Jak to ktoś kiedyś powiedział, jeśli czegoś nie da się zrobić, to musi
    się znaleźć ktoś, kto o tym nie wie i to zrobi ;). Może tą usługę (sieć
    rodzinną) da się uruchomić jakoś samemu z poziomu telefonu/SMSa a nie
    przez konsultanta czy w punkcie?

    Pozdr.
    Skorupa

  • 6. Data: 2010-12-01 22:31:44
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-12-01 20:49, Skorupa wrote:

    > No właśnie o to chodzi, że się wykluczają, sprawdzałem, ale zastanawia
    > mnie co jest tego przyczyną ;/

    Zapewne uslugi realizuja 2 rozne platformy inteligentne i po prostu
    przekierowanie sygnalizacyjne przed rozmowa sprawdzajace jak taryfikowac
    dane polaczenie nie moze sie odbyc w dwa rozne miejsca.

    Wymieniona przez SDD Era Tandem to zadna tam usluga.
    Po stronie sieci sie tego nie konfiguruje.
    To sa 2 IDENTYCZNE karty sim o tych samych nr i kodach szyfrujacych,
    wiec z punktu widzenia sieci dziala to jak jedna karta.
    W zwiazku z czym nie wyklucza innych uslug (szczegolnie tych
    realizowanych po stronie sieci).

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 7. Data: 2010-12-01 23:28:03
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:id6ick$4iv$1@inews.gazeta.pl...

    > W zwiazku z czym nie wyklucza innych uslug (szczegolnie tych realizowanych
    > po stronie sieci).

    Niemniej jednak system moze zglupiec, gdy np. zaloguja sie dwi ekarty -
    jedna w strefie domowej, gruga kilkaset kilometrow dalej (lub w roamingu w
    obcej sieci) i sobie user bedzie (ze "wspolnikiem", rzecz jasna)
    naprzemiennie lub nawet jednoczesnie (z jednej glos, z drugiej DATA) z nich
    korzystal...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2010-12-01 23:31:28
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:id6ick$4iv$1@inews.gazeta.pl...

    > Wymieniona przez SDD Era Tandem to zadna tam usluga.
    > Po stronie sieci sie tego nie konfiguruje.

    Oj - wziawszy pod uwage to, ze do sieci moga byc zalogowane jednoczesnie
    obie karty - a nawet w ograniczonym zakresie mozna z nich w tym samym czasie
    korzystac (na jednej sesja GPRS/EDGE/HSDPA na drugiej rozmowy i SMSy), to
    nie bylbym taki pewien, ze sie tego po stronie sieci nie konfiguruje jednak
    jakos.

    Moze mial ktos kiedys z grupy "amatorsko" skolonowana karte i moglby opisac,
    co sie dzialo przy probie zalogowania drugiej karty? Dalo sie zalogowac, czy
    nie?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2010-12-02 10:18:18
    Od: "Kotlet wieprzowy" <p...@o...pl>

    Użytkownik "SDD" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >Ja korzystam np. z dwoch wykluczajacych sie uslug - Stacjonarny Numer
    >Firmowy oraz Era Tandem. Ale widocznie nikt sie nie skapnal, ze si

    czyli mozesz miec dwie karty sim i jak ktos dzwoni na stacjonarny to dwa
    telefony dzwonia ?
    Bomba, ile kosztuje era tandem? Mam a tel z faxem w erze , to dosc spore,
    nie wykluczam ze pozniej by sieprzydal jeszcze jeden aparat
    bezprzewodowy

  • 10. Data: 2010-12-02 10:57:32
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kotlet wieprzowy" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > czyli mozesz miec dwie karty sim i jak ktos dzwoni na stacjonarny to dwa
    > telefony dzwonia ?

    No oczywiscie, ze nie.
    Tylko jeden dzwoni.

    Pozdrawiam