  • 1. Data: 2010-12-01 07:16:09
    Temat: [Play] Rozwiazanie umowy w salonie (?!)
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Udalem sie do salonu Play-a (byl to "salon" nie "salon firmowy")
    w celu rozwiazania umowy.

    Pan na miejscu wreczyl mi wydruk i powiedzial:
    "wypelnic i wyslac poczta" (?!)
    oraz odpowiedzial "nie" na pytanie
    czy moge zlozyc ten druk w ktoryms z salonow
    (bo juz wole stac w kolejce u nich niz w kolejce na poczcie).

    Naprawde nie moge w zadnym z trojmiejskich
    salonow Play wypowiedziec / rozwiazac umowy na miejscu?

  • 2. Data: 2010-12-01 08:22:48
    Temat: Re: [Play] Rozwiazanie umowy w salonie (?!)
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Naprawde nie moge w zadnym z trojmiejskich
    > salonow Play wypowiedziec / rozwiazac umowy na miejscu?

    Skoro umowę chcesz rozwiązać to znaczy że ją posiadasz. Najprostszym
    wyjściem jest ją przeczytac i załączony regulamin świadczeń
    telekomunikacyjnych. Zapewne tam masz opisany tryb rozwiązania umowy.

  • 3. Data: 2010-12-01 18:06:01
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Naprawde nie moge w zadnym z trojmiejskich
    > salonow Play wypowiedziec / rozwiazac umowy na miejscu?

    Najprostsze rozwiązanie umowy z play to przeniesienie do prepaida
    ery/oranża/plusa. Zrobią to za Ciebie.

  • 4. Data: 2010-12-01 19:26:49
    Od: leon <l...@g...pl>

    Dnia 01-12-2010 o 08:16:09 Q <n...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Naprawde nie moge w zadnym z trojmiejskich
    > salonow Play wypowiedziec / rozwiazac umowy na miejscu?

    Zgodnie z wyrokiem NSA skoro sa uprawnieni do zawierania umow to sa
    rowniez uprawnieni do przyjmowania rozwiazania.
    Nie robia tego abz nie stracic premii. Nagrac komorka jak sie wypelnia w
    punkcie dwa formularze rozwiazania i jeden zostawic na biurku.

    leon

  • 5. Data: 2010-12-01 23:24:59
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Skoro umowę chcesz rozwiązać to znaczy że ją posiadasz. Najprostszym
    > wyjściem jest ją przeczytac i załączony regulamin świadczeń
    > telekomunikacyjnych. Zapewne tam masz opisany tryb rozwiązania umowy.

    z bolem, ale wykonalem rtfm, i normalnie nie wierze,
    ze konsultant mowil prawde:

    § 16. Czas obowiązywania umowy oraz zawieszenie usług
    [...]
    6. Za dzień złoSenia wypowiedzenia Umowy przez Abonenta przyjmuje się dzień
    doręczenia na adres korespondencyjny OK podany na stronie WWW Operatora
    dokumentu zawierającego wypowiedzenie Umowy. Umowa ulega rozwiązaniu z
    upływem okresu wypowiedzenia.
    7. Wypowiedzenie Umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem niewaSności i
    powinno zawierać oznaczenie Numeru MSISDN, którego dotyczy Umowa.
    8. Wypowiedzenie przez Operatora Umowy następuje za pisemnym potwierdzeniem
    odbioru lub listem poleconym za zwrotnym poświadczeniem odbioru na adres
    właściwy
    dla korespondencji.

    o kurwa.

  • 6. Data: 2010-12-01 23:26:09
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Najprostsze rozwiązanie umowy z play to przeniesienie do prepaida
    > ery/oranża/plusa. Zrobią to za Ciebie.

    no, ale jak nie mam prepaida?

    co siec, to zawsze cos pod gorke...

  • 7. Data: 2010-12-01 23:27:27
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > Nie robia tego abz nie stracic premii. Nagrac komorka jak sie wypelnia w
    > punkcie dwa formularze rozwiazania i jeden zostawic na biurku.

    zebym mial czas i pieniadze, to bym
    niejedno chujostwo w tym kraju napietnowal...

  • 8. Data: 2010-12-02 06:46:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-02 00:26, Q pisze:

    > no, ale jak nie mam prepaida?

    Abonament też możesz przenieść do prepaida innej sieci.

    > co siec, to zawsze cos pod gorke...

    Biednemu zawsze wiatr w oczy... Albo: kiepskiej baletnicy... :)

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2010-12-02 08:43:58
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Skoro umowę chcesz rozwiązać to znaczy że ją posiadasz. Najprostszym
    > wyjściem jest ją przeczytac i załączony regulamin świadczeń
    > telekomunikacyjnych. Zapewne tam masz opisany tryb rozwiązania umowy.

    cholera, ale z tym wysylaniem listow to chyba jest "nie od zawsze",
    tzn. nie moge znalezc regulaminu One Play 65 (z lutego 2009)
    ani w domu ani na tej pojebanej stronie Play'a
    a jestem bardzo ciekaw co tam jest napisane odnosnie
    rozwiazania umowy...

  • 10. Data: 2010-12-02 09:17:48
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Biednemu zawsze wiatr w oczy... Albo: kiepskiej baletnicy... :)

    ta kiepska baletnica byla w salonie play,
    zeby jednoczesnie przeniesc jeden nr do play'a
    (i to oczywiscie dalo rade wykonac)
    a drugi nr (play-owy) wypowiedziec
    i sie w*urwila maksymalnie jak okazalo sie,
    ze przy mrozie musiala zapierdalac na poczte
    i stac w kolejce do okienka z poleconymi,
    bo w slonie "nie mozna bylo tego zrobic";

    wiec jak jeszcze raz wspomnisz o jakiejs baletnicy,
    to zaprawde powiadam Ci - zajebe.
    :)