  • 1. Data: 2010-12-01 12:21:26
    Temat: Orange 1000 minut - jakies zmiany?
    Od: a...@p...pl

    Czy zmienilo sie cos po tym, jak z pakietu minuty nie moga byc
    wykorzystywane na polaczenia stacjonarne?

    Cos w zamian sie pojawilo?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-12-01 12:36:50
    Temat: Re: Orange 1000 minut - jakies zmiany?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-01 13:21, a...@p...pl pisze:
    > Czy zmienilo sie cos po tym, jak z pakietu minuty nie moga byc
    > wykorzystywane na polaczenia stacjonarne?
    >
    > Cos w zamian sie pojawilo?

    Czerwone lampki znikły :)

    I odszedł jeden klient (ja), zmotywowało mnie to do wzięcia abonamentu w
    play za 12,50zł netto z 1000 minut na stacjonarne.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-12-01 17:24:38
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    a...@p...pl pisze:
    > Czy zmienilo sie cos po tym, jak z pakietu minuty nie moga byc
    > wykorzystywane na polaczenia stacjonarne?
    >
    > Cos w zamian sie pojawilo?

    zaloguj sie do orange online, i zobaczysz ze jest pakiet 1000minut do
    orange i jest pakiekiet 1000 minut do orange i na stacjonarne. ja
    narazie korzystam z tego drugiego, zobaczymy jak długo. Ze strony Orange
    - bałagan, z mojej strony partyzantka, ale da sie wytrzymać.
    ToMasz

  • 4. Data: 2010-12-01 19:02:04
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W dniu Wed, 01 Dec 2010 18:24:38 +0100, ToMasz napisał, a ja na to:

    > zaloguj sie do orange online, i zobaczysz ze jest pakiet 1000minut do
    > orange i jest pakiekiet 1000 minut do orange i na stacjonarne. ja
    > narazie korzystam z tego drugiego, zobaczymy jak długo.

    Ja zamówiłem 5 pakietów ;-) Na rok starczy.

    --
    :) Olgierd ||
    http://olgierd.rudak.org

  • 5. Data: 2010-12-01 19:02:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-01 20:02, Olgierd pisze:

    > Ja zamówiłem 5 pakietów ;-) Na rok starczy.

    Jak je przedłużasz?

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2010-12-01 19:19:16
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W dniu Wed, 01 Dec 2010 20:02:46 +0100, Liwiusz napisał, a ja na to:

    > Jak je przedłużasz?

    Te pakiety można przedłużyć na miesiąc za 4 złote -- zamawiając pakiet
    "POP gadane".

    --
    :) Olgierd ||
    http://olgierd.rudak.org

  • 7. Data: 2010-12-01 20:08:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-01 20:19, Olgierd pisze:

    > Te pakiety można przedłużyć na miesiąc za 4 złote -- zamawiając pakiet
    > "POP gadane".

    Ktoś tu pisał na grupie, że już tak nie działa. Jednak działa?

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2010-12-01 20:36:14
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W dniu Wed, 01 Dec 2010 21:08:34 +0100, Liwiusz napisał, a ja na to:

    > Ktoś tu pisał na grupie, że już tak nie działa. Jednak działa?

    Na razie działa.

    --
    :) Olgierd ||
    http://olgierd.rudak.org

  • 9. Data: 2010-12-03 14:46:51
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 01.12.2010 21:36, Olgierd wrote:

    > Na razie działa.

    pewnie dziala dla pakietow kupionych wczesniej
    ja mam zapas na dwa lata :)
    Marx

  • 10. Data: 2010-12-05 09:43:58
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Olgierd pisze:

    > Te pakiety można przedłużyć na miesiąc za 4 złote -- zamawiając pakiet
    > "POP gadane".

    jak zamówić ten pakiet płacąc _TYLKO_ 4zł ( wg nie powinno być 6zł)?
    ToMasz