  • 1. Data: 2010-12-01 16:34:43
    Temat: Ktory fonus wybrac ?...
    Od: " Rooobert K..." <r...@g...pl>

    Mam do wyboru za 16zł w erze takie fony, jak:
    - Nokia 6700 slide
    - Nokia E 72
    - SE Vivaz
    - Samsung S 8500

    Ktory z fonow byscie wybrali ? - fon dla kobiety - musi miec nawigacje :)

    A w oddzielnej konurencji, ktory fon do netu ?

    Pozdr.
    R...

  • 2. Data: 2010-12-01 17:03:31
    Temat: Re: Ktory fonus wybrac ?...
    Od: AL <a...@s...tam>

    Rooobert K... pisze:
> [...]
    >
    > Ktory z fonow byscie wybrali ? - fon dla kobiety - musi miec nawigacje :)
    >
    > A w oddzielnej konurencji, ktory fon do netu ?

    a co ta biedna kobieta na to?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2010-12-02 08:21:54
    Od: " Rooobert K..." <r...@g...pl>

    Na placu boju zostały SE Vivaz i Samsung S 8500 Wave

    I pytanie: jakie nawigacje chodzą na tych fonach i które są z nich płatne ?

    Jak wygląda podświetlanie wyświetlacza - chodzi o przeglądanie netu w
    ciemnym pokoju czyli wtedy wyświetlacz praktycznie powinien nie być
    podświetlany (mój fon ma regulację podświetlenia od 0 do 100 i czytam nocą
    na 2 !) Ewnetualnie ile jest stopni regulacji podświetlenia wyświetlacza ?

    Na którym fonie lepiej sie pisze ?

    Który fon posiada lepszą przegladarkę i czy na tych fonach można
    zainstalować mini operę ?

    Mam m.in. Nokię N82 , która robi b. dobre fotki, w tym również w pokoju
    (flash xenon) i tutaj pewnie nie żaden z przedmiotowych fonów nie będzie
    lepszy na tym polu. Chyba, że się mylę ?

    Czy bardzo słabo słychać w vivaz głos naszego rozmówcy - wg. testu gsmarena
    to poniżej przeciętnej.
    Pozdr.
    R...

  • 4. Data: 2010-12-02 09:25:19
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > a co ta biedna kobieta na to?

    pewnie pod choinke dostanie telefon z "niespodzianka" :)

    na jego miejscu od razu bym ja rzucil fpisdu