  • 1. Data: 2011-02-08 10:10:46
    Temat: Może ktoś może....?
    Od: "Carramba" <c...@o...pl>

    .... zeby taka pogoda została już na dłużej???? Ktoś pomoże???

  • 2. Data: 2011-02-08 10:12:26
    Temat: Re: Może ktoś może....?
    Od: duddits <d...@N...pl>

    On 08.02.2011 11:10, Carramba wrote:
    > .... zeby taka pogoda została już na dłużej???? Ktoś pomoże???

    Np. linie lotnicze mogą pomóc przewieźć Cię dalej na południe.
    Za niewielką opłatą.

    --
    duddits

  • 3. Data: 2011-02-08 10:15:57
    Od: "Carramba" <c...@o...pl>

    > Np. linie lotnicze mogą pomóc przewieźć Cię dalej na południe.
    > Za niewielką opłatą.
    No wiem, lece do Girony z Rzeszowa, juz sie ciesze. Koszt 170 zł w dwie
    strony. W marcu, zaczynaja loty od marca.
    Tyle ze motorka nie moge zabrac, buuuu, tylko rowerek mozna.

  • 4. Data: 2011-02-08 10:38:12
    Od: duddits <d...@N...pl>

    On 08.02.2011 11:15, Carramba wrote:
    > No wiem, lece do Girony z Rzeszowa, juz sie ciesze. Koszt 170 zł w dwie
    > strony. W marcu, zaczynaja loty od marca.
    > Tyle ze motorka nie moge zabrac, buuuu, tylko rowerek mozna.

    Możesz mi powiedzieć po ch.. wieźć drzewo do lasu? :)
    Na miejscu se wypożyczysz ..., od groma tam tego.

    --
    duddits

  • 5. Data: 2011-02-21 08:36:53
    Od: ditron <t...@g...com>

    On 8 Lut, 11:38, duddits <d...@N...pl> wrote:

    > Możesz mi powiedzieć po ch.. wieźć drzewo do lasu? :)
    > Na miejscu se wypożyczysz ..., od groma tam tego.

    a ile taka wypożyczka kosztuje ?