  • Data: 2012-03-23 00:27:59
    Temat: Serwo SEW MOVIDRIVE, DFE33B, problem ze sterowaniem pozycją
    Od: "Robbo" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam uprzejmie,

    Posiadam serwo SEW MOVIDRIVE z kartą DFE33B. Przesyłam do tego urządzenia
    dane z panelu operatorskiego po Modbus/TCP (Ethernet). Słowa wejściowe SEW-a
    mam skonfigurowane jako position low, speed, ramp, a słowa wyjściowe mam
    jako status word 1, actual position low, actual speed. Nie używam słowa
    sterującego przesyłanego Modbusem, a w zamian mam skonfigurowane fizyczne
    zaciski na serwie. Gdy za pomocą zacisków włączę tryb speed control i
    przesyłam paczki danych Modbusem do SEW-a, to silnik reaguje zmianą
    prędkości. Niestety, ale nie mam pojęcia, w jakim trybie powinien znajdować
    się SEW, abym mógł sterować poprzez określanie pozycji docelowej. Włączyłem
    tryb 0xA (technology options), ale to chyba nie to, gdyż silnik się nie
    obraca. Będę wdzięczny za poradę, jak sprawić, aby serwo zaczęło pracować w
    trybie pozycjonowania na podstawie zadanej drogi. Z góry dziękuję.

    Pozdrawiam,
    Robbo