  • Data: 2012-04-11 12:34:48
    Temat: Sens ratowania akumulatora
    Od: "Iglo" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miałem wyjąć aku z auta stojącego zimą bez odpalania. Nie wyjąłem,nie miałem
    jak. Padł oczywiście. Napięcie w spoczynku po wyjęciu 4V. Podłączyłem go pod
    prostownik wczoraj na 10 godzin i po odpięciu prostownika miał 12.6 i po nocy
    spadło na 12.2. Oczko kontrolne cały czas czarne. Podłączyłem go dziś rano, i
    powolutku napięcie w trakcie ładowania zaczyna rosnąć (teraz 13.3). Gazowania
    nie słychać, aku ledwo ciepły. Trzymać go jeszcze? Dioda kontrolna na
    prostowniku nie pokazuje naładowania, oko jak wspomniałem czarne. Jest szansa,
    że lato przejeździ? Szkoda go, roku nie ma..

    Akumulator Centra Futura 47AH

    Ładowarka:
    http://tiny.pl/hp57w