-
11. Data: 2015-11-04 15:22:14
Temat: Re: Sebastiao Salgado w kinach
Od: XX YY <f...@g...com>
>
> Czyjeś nieszczęście zawsze łatwo sprzedać. Ludzi to ciekawi.
> Ja też zwalniam, gdy jest wypadek na drodze, żeby pooglądać.
fakt - sztuka fascynacji - ale robil to w sposob przejmujacy.
potrafil wzruszyc i poruszyc.
robil to dobrze .
-
12. Data: 2015-11-25 00:22:23
Temat: Re: Sebastiao Salgado w kinach
Od: T...@s...in.the.world
In article <n0sole$klv$1@node2.news.atman.pl>, robot <r...@o...pl>
wrote:
> W dniu 2015-10-23 o 03:07, T...@s...in.the.world pisze:
> > Witam,
> > http://fotopolis.pl/n/21485/sol-ziemi-film-o-sebasti
ao-salgado-ktorego-ni
> > e-mozesz-przegapic/
> >
>
>
> "podróżował po całym świecie dokumentując największe tragedie ludzkości -
> wojny, ludobójstwo, klęski głodu, przymusowe emigracje"
>
> Czyjeś nieszczęście zawsze łatwo sprzedać. Ludzi to ciekawi.
> Ja też zwalniam, gdy jest wypadek na drodze, żeby pooglądać.
Sformulowanie w recezji faktycznie niezreczne, ale ten Sebastiao Salgado
wielkim fotografem jest.
Swoja droga - nie rozumiem, co on tak sie uczepil Canonow EOSow 1? Nie
chce isc z postepem czy co?
--
TA
-
13. Data: 2015-11-25 11:36:34
Temat: Re: Sebastiao Salgado w kinach
Od: XX YY <f...@g...com>
> Swoja droga - nie rozumiem, co on tak sie uczepil Canonow EOSow 1? Nie
> chce isc z postepem czy co?
> --
> TA
to znajduje swoje uzasadnienie szczegolnie w fotografii cz-b.
matryca cyfrowa nie jest w stenie w zakresie swiatel pokryc taki zakres tonalny jak
w zakresie cieni ( rozklad nie jest symetryczny) . jesli robic na materialach cz-b
negatywowych , to swiatla staja sie cieniami i tutaj mozna skanujac uzyskac takie
przenoszenie tonalne w w cieniach ( w rzeczywistosci swiatlach) jakich woprost na
matrycy poslugujac sie aparatem cyfrowym uzyskac sie nie da , za to beda cienie
bardziej kontrastowo odwzorowane , ale to nie jest potrzegane tak negartywnie jak
brak tonalnosci w swiatlach. w sumie robiac na negatywie cz-b i skanujac dostaje sie
specyficzny obraz o delikatnych przejsciach tonalnych i bardzo bogaty tonalnie w
zakresie szerosci - swiatel. ja to rozumiem .
-
14. Data: 2015-11-28 20:44:19
Temat: Re: Sebastiao Salgado w kinach
Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>
W dniu 2015-11-25 o 00:22, T...@s...in.the.world pisze:
> In article <n0sole$klv$1@node2.news.atman.pl>, robot <r...@o...pl>
> wrote:
>
>> W dniu 2015-10-23 o 03:07, T...@s...in.the.world pisze:
>>> Witam,
>>> http://fotopolis.pl/n/21485/sol-ziemi-film-o-sebasti
ao-salgado-ktorego-ni
>>> e-mozesz-przegapic/
>>>
>>
>>
>> "podróżował po całym świecie dokumentując największe tragedie ludzkości -
>> wojny, ludobójstwo, klęski głodu, przymusowe emigracje"
>>
>> Czyjeś nieszczęście zawsze łatwo sprzedać. Ludzi to ciekawi.
>> Ja też zwalniam, gdy jest wypadek na drodze, żeby pooglądać.
>
>
> Sformulowanie w recezji faktycznie niezreczne, ale ten Sebastiao Salgado
> wielkim fotografem jest.
> Swoja droga - nie rozumiem, co on tak sie uczepil Canonow EOSow 1? Nie
> chce isc z postepem czy co?
>
Pewnie ma notebooka z 1999 roku, który nowszej lustrzanki już nie pociągnie.
-
15. Data: 2015-12-15 14:31:56
Temat: Re: Sebastiao Salgado w kinach
Od: Poldek <p...@i...eu>
T...@s...in.the.world wrote:
> Witam,
> http://fotopolis.pl/n/21485/sol-ziemi-film-o-sebasti
ao-salgado-ktorego-ni
> e-mozesz-przegapic/
>
Parę latek temu byłem na wystawie Salgado w Warszawie i wtedy to było
wielkie wrażenie.
Wczoraj zacząłem oglądać ten film, ale po 15 minutach mnie znudził.
Te parę lat zrobiło swoje. Dziś ta estetyka niskiego kontrastu i
przejmujących spojrzeń na czarno-białych zdjęciach przejadła się.
-
16. Data: 2015-12-16 13:01:37
Temat: Re: Sebastiao Salgado w kinach
Od: XX YY <f...@g...com>
Am Dienstag, 15. Dezember 2015 14:31:59 UTC+1 schrieb Poldek:
> T...@s...in.the.world wrote:
> > Witam,
> > http://fotopolis.pl/n/21485/sol-ziemi-film-o-sebasti
ao-salgado-ktorego-ni
> > e-mozesz-przegapic/
> >
>
> Parę latek temu byłem na wystawie Salgado w Warszawie i wtedy to było
> wielkie wrażenie.
> Wczoraj zacząłem oglądać ten film, ale po 15 minutach mnie znudził.
> Te parę lat zrobiło swoje. Dziś ta estetyka niskiego kontrastu i
> przejmujących spojrzeń na czarno-białych zdjęciach przejadła się.
przede wszystkim nie ma najmniejszego sensu ocenianie zdjc na podstawie filmu w sieci
w poteznej kompresji pewnie na dodatek i niskiej rozdzilczosci ( HD jest dla zdjcia
bardzo nisko) .
toz to w obrobce srebrowej tkwi tyle waloru tonalnego , czern , biel nie do pokazania
w inny sposob a co dopiero na filmiku sieciowym.
Mnie smiesza testy aparatow i podawanie przykladow zdejciowych w YT.
do tego celu wystarczy jakosc komorki .