  • 1. Data: 2015-10-07 12:09:27
    Temat: Skaner - ciut inaczej
    Od: Nathan <s...@w...ere>

    Witajcie

    Podobnie jak w wątku powyżej/poniżej poszukuję skanera, ale do
    skanowania szalek petriego z hodowlami mikroorganizmów,
    czyli coś takiego:
    https://img0.etsystatic.com/000/0/5773459/il_fullxfu
    ll.129599396.jpg

    Reasumując: poszukuje skanera, który potrafi zeskanować coś w odległości
    5-7 mm od szyby

    Jakieś propozycje? Canon 9000f ?
    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 2. Data: 2015-10-07 15:24:45
    Temat: Re: Skaner - ciut inaczej
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2015-10-07 12:09, Nathan wrote:
> [...]
    ll.129599396.jpg

    > Reasumując: poszukuje skanera, który potrafi zeskanować coś w odległości

    Ale jak dokładnie chciałbyś skanować? Podświetlając od góry czy od dołu?

  • 3. Data: 2015-10-07 15:32:50
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-10-07 o 12:09, Nathan pisze:
> [...]
    ll.129599396.jpg

    > Reasumując: poszukuje skanera, który potrafi zeskanować coś w odległości

    Mnie się tu kojarzy raczej mieszek do makro. Tylko kwestia głębi
    ostrości, która potrafi być "papierowa".

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2015-10-07 17:00:20
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

> [...]
    ll.129599396.jpg

    > Reasumując: poszukuje skanera, który potrafi zeskanować coś w odległości

    Ten skaner wyrobi się bez problemu. Będziesz je skanował odwrócone do
    góry nogami?

    P.P.

  • 5. Data: 2015-10-07 17:15:11
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2015-10-07 o 15:32, Adam pisze:

    ll.129599396.jpg

    > Mnie się tu kojarzy raczej mieszek do makro. Tylko kwestia głębi
    > ostrości, która potrafi być "papierowa".

    Te szalki mają na oko jakieś 10cm średnicy, mieszek tu niepotrzebny. Co
    najwyżej mały pierścionek pośredni, a jakość będzie lepsza niż przy
    skanowaniu. Z głębią ostrości zero problemów, nie ta skala odwzorowania.
    Może się nawet udać ze standardowym obiektywem, bez żadnych dodatków.

    P.P.

  • 6. Data: 2015-10-08 03:11:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Nathan" <s...@w...ere> wrote in message
    > Podobnie jak w wątku powyżej/poniżej poszukuję skanera, ale do skanowania
    > szalek petriego z hodowlami mikroorganizmów,
> [...]

    A nie masz wpływu na panie laborantki aby mniej tego agaru lały
    do szalek? Przecież to marnotrastwo... Za głęboko zalewają!

  • 7. Data: 2015-10-08 10:26:41
    Od: Nathan <s...@w...ere>

    eś propozycje? Canon 9000f ?

    > Mnie się tu kojarzy raczej mieszek do makro. Tylko kwestia głębi
    > ostrości, która potrafi być "papierowa".

    Mieszki, pierścieni i takie tam odpadają. O fotoaparatu (specyfika
    finansowania projektu+ przepisy wewn.) Jak foto, to zamontował bym
    bezlusterkowca podłączonego do kompa i święto.

  • 8. Data: 2015-10-08 10:41:07
    Od: Nathan <s...@w...ere>

    W dniu 2015-10-07 o 17:00, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Ten skaner wyrobi się bez problemu. Będziesz je skanował odwrócone do
    > góry nogami?
    >
    > P.P.

    Tak, będą odwrócone.